تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۹۱۸۱۸
فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه پروژه راه مواصلاتی پونل به صومعه‌سرا جزو پروژه ملی است، گفت: تکمیل پروژه مذکور در جهت افزایش رفاه اجتماعی و امنیت ترابری است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،« ابتر ماندن پروژه راه مواصلاتی پونل به صومعه‌سرا» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که "چندین سال است که پروژه راه مواصلاتی پونل تالش به صومعه‌سرا شروع‌شده اما بااینکه اعتباراتی در گذشته برای آن صرف شد الآن کاملاً رهاشده است. لطفاً از یک مسئول استانی آینده این راه را بپرسید، آیا نوادگان ما از این راه استفاده خواهند کرد یا خیر؟"

فرماندار رضوانشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه محور مذکور جزء پروژه‌های شهرستان نیست، اظهار کرد: پروژه راه مواصلاتی پونل به صومعه‌سرا جزئی از پروژه‌های ملی راه سراوان-فومن-صومعه‌سرا است.

محمدمهدی مظفری با بیان اینکه پروژه راه پونل به صومعه‌سرا از سمت صومعه‌سرا فعال است، افزود: مسئول اجرایی محور ملی راه سراوان، فومن، صومعه‌سرا اداره کل راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به پراهمیت بودن راه مواصلاتی پونل به صومعه‌سرا گفت: در راستای افزایش رفاه اجتماعی و ایجاد امنیت ترابری، مردم انتظار دارند تا هرچه سریع‌تر این راه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲