کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور در جشن تولد ملکه انگیس باعث بی‌آبرویی شرکت‌کنندگان آن است

23 خرداد 1398 ساعت 14:30

در پی دعوت سفارت انگلیس در تهران از جمعی از فرهیختگان، نخبگان و بازرگانان ایرانی برای برگزاری جشن تولد ملکه انگلستان، بسیج طلاب و روحانیون با صدور بیانیه‌ای، حضور در آن را موجب بی‌آبرویی شرکت‌کنندگان در آن دانست.


به گزارش بلاغ،در پی در پی دعوت سفارت انگلیس در تهران از جمعی از فرهیختگان، نخبگان و بازرگانان ایرانی برای برگزاری جشن امشب این سفارت به مناسبت تولد ملکه انگلستان، بسیج طلاب و روحانیون، بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم. پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: مَن أعانَ ظالِما علی ظُلمِهِ جاءَ یَومَ القِیامَةِ و علی جَبهَتِهِ مَکتوبٌ : آیِسٌ مِن رَحمَةِ اللّهِ.

انگلیس «روباه پیری» است که بیش از ۳۰۰ سال جز مکر و حیله و تجاوز به حریم و حقوق ملت ایران و کشورهای منطقه و اعمال سیاست‌های استعماری هیچ مزیت دیگری نداشته است که از جمله آن‌ می‌توان به فروش تجهیزات نظامی و جنگنده بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد پوند به عربستان جهت استفاده و کشتن مردم مظلوم یمن نام برد.

همچنین در دوران فتنه ۸۸ سفارت انگلیس با ارائه گزارش‌هایی به مقامات لندن، خط خبری رسانه‌های اپوزیسیون نظیر بی‌بی‌سی را مشخص‌ می‌کرده و این رسانه‌ها نیز با تأثیر مستقیم بر مخاطبان خود و همچنین القای مسائل انحرافی در انتخابات نظیر تقلب ایران را به آشوب کشیدند؛ همچنین با ارتباط گیری مستقیم با برخی از عوامل خود و همچنین خط دهی به مشاوران سران فتنه در کنار حضور گسترده خود در آشوب‌ها نقش پررنگی در هدایت و گسترش آتش فتنه داشتند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران با توجه به پیشینه‌ای آشکار انگلیس در مقابل مردم ایران، برگزاری جشن ملکه خود را در ایران دهن‌کجی به ملت ایران‌ می‌داند و برگزاری این جشن را محکوم‌ می‌کند و به افراد و شخصیت‌ها و شرکت‌هایی که قرار است در این جشن ظالمانه نقشی داشته باشند توصیه‌ می‌کند که باید این را بدانند انگلیس به دنبال بدنامی و بی‌آبرویی آنها است. انگلیس به دنبال ضربه وارد کردن به پیکریه ملت ایران‌ می‌باشد و باید از این روباه پیر و خیانتکار فاصله بگیرند.

برگزارکنندگان این جشن بدانند ملت بزرگ و غیور ایران در طول تاریخ خود تجربه جنایت‌ها و خیانت‌های انگلیسی را به وضوح دیده و هیچ گاه گول دوستی خباثت‌آلود انگلیس را نمی‌خورند و مطمئنا کسانی که در این جشن ظالمانه شرکت‌ می‌کنند بدانند ملت ایران این شرکت خیانت‌کارانه را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

ما بسیجیان حوزه‌های علمیه تهران اعلام‌ می‌داریم ضمن محکومیت برگزاری این گونه برنامه‌ها و ابراز انزجار از شرکت‌کنندگان در این جشن ظالمانه از مسئولین سیاسی جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که این گونه برنامه‌ها را با درایت و با توجه به منافع ملی و غیرت دینی مردم شریف کشورمان مدیریت کنند و اجازه برگزاری و تکرار این گونه برنامه‌ها را در زمانی که دست انگلیس خبیث در تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار بر علیه مردم ایران پیدا و مشخص است را ندهند.

والسلام علی من اتبع الهدی

سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران


کد مطلب: 391804

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391804/حضور-جشن-تولد-ملکه-انگیس-باعث-بی-آبرویی-شرکت-کنندگان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com