کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط‌عمومی برخی از دستگاه‌های اجرایی محافظه‌کار هستند

23 خرداد 1398 ساعت 13:30

با تأکید بر اینکه البته مسئولان برخی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نیز محافظ کار هستند، گفت:‌ روابط‌عمومی‌ها به راحتی می‌توانند ارتباطات میان مردم و مسؤولان را شفاف کرده و با صداقت و بدون ترس و واهمه انتقال دهند؛ در این میان روابط‌عمومی‌ها نباید محافظه‌کاری کنند.


به گزارش بلاغ،به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی با تأکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید افرادی ثابت باشند و تا حد ممکن تغییر نکنند؛ گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مدرن‌ترین تجهیزات خود را در اختیار روابط‌عمومی‌ها قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیران روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی باید بهترین، امین‌ترین و نزدیکترین افراد به مدیرکل و همچنین شالوده اصلی سازمان باشند، خاطرنشان کرد: خودکفایی در روابط عمومی‌ها می‌تواند در تحقق سریعتر اهداف موردنظر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام رونق تولید تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری افراد کاغذبازی اداری، تسهیلات بانکی، سهل‌انگاری برخی مدیران، کمبود اعتبارات و زیاد بودن قوانین را جزو مشکلات کشور می دانند، افزود: این در حالی است که استکبار جهانی با برنامه‌ریزی‌هایی در خارج از مرزها به دنبال ایجاد اشکال در روند واردات و صادرات و سایر امور مرتبط با توسعه ایران هستند.

عباسی با تأکید بر اینکه البته مسئولان برخی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نیز محافظه‌کار هستند، اظهار کرد:‌ روابط‌عمومی‌ها به راحتی می‌توانند ارتباطات میان مردم و مسؤولان را شفاف کرده و با صداقت و بدون ترس و واهمه انتقال دهند و در این میان  روابط‌عمومی‌ها نباید محافظه‌کاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:‌ مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید بر عملکرد سازمان شامل بودجه، توانمندی‌ها، نیروی انسانی، مشکلات، توقعات ارباب رجوع، اطلاع‌رسانی و امور دیگر مرتبط با حیطه کاری خود اشرافیت کامل داشته باشند.

عباسی اظهار داشت: ‌مدیر روابط‌عمومی در هر کدام از دستگاه‌های اجرایی به عنوان چشم، زبان و پوشش مدیرکل مربوطه قلمداد می‌شود.


کد مطلب: 391797

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391797/روابط-عمومی-برخی-دستگاه-های-اجرایی-محافظه-کار-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com