کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانیت همیشه در دفاع از اسلام پیشرو بوده است/ به خانواده «حجت‌الاسلام قاسمی» توجه شود

23 خرداد 1398 ساعت 11:50

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه روحانیت بارها ثابت کرده در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی پیشرو بوده است گفت: پس از شهادت حجت‌الاسلام قاسمی خانواده ایشان نباید دغدغه‌ای در زمینه گذران زندگی داشته باشند.


به گزارش بلاغ،آیت‌الله علیرضا اعرافی صبح امروز با حضور در منزل طلبه شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی با خانواده این شهید روحانی اظهار کرد: بنده شهادت این شهید مظلوم را به شما تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار روحانیت و حوزه علمیه در دفاع از دین اسلام و خدمت به مردم گفت: روحانیت بارها ثابت کرده که در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی پیشرو بوده و در حوادث و شرایط مختلف با تمام وجود در کنار ملت حضور داشته است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پس از شهادت این شهید عزیز خانواده ایشان نباید دغدغه‌ای در زمینه گذران زندگی داشته باشند از مدیران حوزه علمیه خواست به این مهم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به روند تکمیل پرونده شهادت طلبه همدانی در بنیاد شهید گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود هنگامی که در مورد شهید قاسمی صحبت کردند از ایشان به عنوان شهید یاد کردند.

اعرافی از خدمات آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان در رسیدگی به خانواده شهید قاسمی تقدیر کرد و تأکید کرد: ما نیز در شما برای رفع مشکلات این خانواده تلاش می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به فرزندان شهید قاسمی افزود: باید به روحیات فرزندان شهید به ویژه فرزند کوچکشان که وابستگی زیادی به شهید داشتند مورد توجه قرار گیرد.


کد مطلب: 391786

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391786/روحانیت-همیشه-دفاع-اسلام-پیشرو-بوده-خانواده-حجت-الاسلام-قاسمی-توجه-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com