کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پهناور سرپرست تیم ملی دارت جوانان ایران شد

23 خرداد 1398 ساعت 10:05

طی حکمی از سوی رئیس انجمن دارت کشور، محمد علی پهناور به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان دارت ایران انتخاب شد.


به گزارش بلاغ،کامبیز ایوب‌زاده رئیس انجمن دارت کشور با صدور حکمی سرپرست تیم ملی جوانان دارت ایران را منصوب کرد که بر اساس این حکم، محمد علی پهناور به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان دارت ایران انتخاب شد.

محمد علی پهناور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر دارت ایران پیشرفت بسیار خوبی در سطح کشور و جهان داشته و کسب مقام نائب قهرمانی در مسابقات دارت جوانان جهان در ژاپن، نشان‌دهنده این پیشرفت و آینده‌ی درخشان دارت ایران در مجامع بین‌المللی است.

وی افزود: اعتماد دوستان در انجمن دارت کشور و فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای بنده بسیار ارزشمند است و تمام تلاشمان را جهت کمک و همراهی تیم ملی جوانان دارت ایران انجام خواهیم داد، تیم ملی جوانان در حال حاضر در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد چرا که کمتر از ۴ ماه به مسابقات جهانی رومانی باقی‌مانده  و این تیم باید روند آماده‌سازی خود را که تا به امروز نیز به خوبی انجام شده ادامه دهد.

سرپرست تیم ملی جوانان دارت ایران تصریح کرد: تا مسابقات جهانی رومانی 3 مرحله اردوی آماده‌سازی پیش‌رو داریم و تلاش خواهیم کرد تا با تامین زیرساخت‌ها تیم ملی به‌طور شایسته و در بهترین شرایط دوران آماده‌سازی خود را پشت سر بگذارد و به امید خدا بتواند نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی در این مسابقات باشد.

وی بیان داشت: زحمات بسیاری در این چند ساله برای این تیم کشیده شده است و تمامی عوامل دست به دست هم داده‌اند تا این تیم به این مرحله برسد، از همراهی ویژه رئیس انجمن دارت گرفته تا زحمات شبانه‌روزی، مومنی سرمربی تیم ملی جوانان و مربیان و بازیکنان خوش‌آتیه؛ هدف تمامی مجموعه تیم ملی جوانان دارت ایران حفظ روند نتایج خوب تیم ملی در مجامع بین‌المللی و بالاخص مسابقات جهانی رومانی است.

پهناور با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی به حمایت از این رشته خانوادگی، پیشرفته و آینده‌دار، اضافه کرد: امروز تمامی رشته‌های ورزشی، تبدیل به صنعت شده‌اند و به‌دلیل پوشش‌های رسانه‌ای موجود، فضای بسیار مناسبی برای درآمدزایی رشته‌های ورزشی و در مقابل تبلیغ و معرفی برندها ایجاد شده؛ دارت نیز از این مهم مستثنی نیست و یک چنین تیم آینده‌داری که سابقه خوب و البته آینده روشنی دارد، بستر ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پهناور هم‌اکنون ریاست کمیته دارت استان اردبیل را بر عهده دارد که این کمیته توانست عنوان برترین کمیته دارت ایران را به خود اختصاص دهد.


کد مطلب: 391765

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391765/پهناور-سرپرست-تیم-ملی-دارت-جوانان-ایران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com