کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابطحی: قوه قضاییه به تحقیق و تفحص‌های مجلس رسیدگی کند

23 خرداد 1398 ساعت 8:50

نماینده خمینی شهر در مجلس از قوه قضاییه خواست به گزارش‌‌های تحقیق و تفحص‌های مجلس از نهادها رسیدگی کند، تا شائبه‌ای ایجاد نشود.


به گزارش بلاغ،سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  گفت: متأسفانه تحقیق و تفحص‌هایی که مجلس در موضوعات مختلف انجام می‌دهد و حتی به قوه قضائیه هم ارسال می‌شود، اقدام خاصی در خصوص آنها صورت نمی‌گیرد و قوه قضائیه گزارشی نمی‌دهد که در موضوعاتی که تحقیق و تفحص از آنها انجام شده چه کار کرده است. 

وی افزود: من از آیت‌الله رئیسی می‌خواهم که حتما شعبه مخصوصی را برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص‌های مجلس و برای گزارش‌های کمیسیون اصل نود اختصاص دهد که متأسفانه در قوه قضائیه تاکنون به این موضوع عمل نشده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم رسیدگی جدی به گزارش‌های اصل نود و همچنین تحقیق و تفحص‌های مجلس در قوه قضائیه این شائبه را به وجود آورده این شائبه را به‌وجود آورده است که ممکن است قوه قضائیه اهتمام جدی برای رسیدگی ندارد و یا برخی در این مجموعه مانع این رسیدگی هستند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: این که چنین برداشت‌هایی از روند کار قوه قضائیه صورت بگیرد مصیبت و فاجعه است و امیدواریم آقای رئیسی اقدامی در این راستا صورت دهد و ما شاهد توجه جدی‌تر به گزارش‌های مجلس در خصوص تحقیق و تفحص‌ها توسط دستگاه قضا باشیم.


کد مطلب: 391750

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391750/ابطحی-قوه-قضاییه-تحقیق-تفحص-های-مجلس-رسیدگی-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com