کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل هلال احمر مازندران عنوان کرد

افتتاح سومین مرکز فوریت‌های دارویی مازندران در آمل

22 خرداد 1398 ساعت 15:32

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از افتتاح مرکز فوریت‌های دارویی جمعیت هلال احمر در شهرستان آمل خبر داد.


به گزارش بلاغ، مجتبی اکبری در مراسم افتتاح باجه مرکز فوریتهای دارویی جمعیت هلال احمر در شهرستان آمل اظهار کرد: استراتژی جمعیت هلال احمر کاهش آلام بشری وکمترین آسیب در حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه افتتاح این داروخانه کمک بزرگی برای بیماران خواهد بود، خاطرنشان کرد:  این داروخانه به اقشار آسیب پذیر جامعه خدمات می‌دهد که بدون دغدغه بتوانند دارو را تهیه کنند و نگران دسترسی دارو را نداشته باشند.

اکبری از اهداف این مرکز دارویی توسط جمعیت هلال احمر گفت:سطح کیفیت خوب و خدمات بهتری بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن داروها را در اختیار بیماران قرار دهیم.

محسن آسوری، مدیرعامل درمانگاه آرین به 4 هزار همیار در این موسسه اشاره کرد و گفت: از سال 92 این مجموعه شکل گرفت و تا به امروز بیش از هزار مددجو سرطانی از خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: روزانه حدود 500 نفر در این درمانگاه ویزیت می کنند و تا به امروز 8 هزار نفر با خدمات این موسسه مورد شیمی درمانی قرار گرفتند.

آسوری با بیان اینکه از شهرستان های غرب استان نیز برای خدمات به آرین مراجعه می کنند گفت: امیدوارم روزی تمام 400 هزار نفر در این شهرستان بعنوان همیار عضو خانواده آرین شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 391665

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391665/افتتاح-سومین-مرکز-فوریت-های-دارویی-مازندران-آمل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com