تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۹۱۶۴۸
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال جنگ با اراده‌هاست، گفت: باید در مقابل این اقدام جامعه را توجیه کرده و اجازه پیشروی دشمن را ندهیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، جمال عرف ظهر امروز در نشست معتمدین، نخبگان و برگزیدگان کشور  اظهار کرد: نباید این واقعیت مسلم فراموش شود که برجام یک تعامل ملی بود و مقام معظم رهبری و مجلس آن را با شروطی پذیرفته بودند و دولت آن را انجام داد.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه با اقدام متفاوت امروز طرف مذاکره همه باید همراه هم باشند، تصریح کرد: همه کشور باید در مقابل این اقدام غیرقانونی ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه امروز ترامپ به دنبال فشار حداکثری به ایران است، گفت: این راهبرد با  ترکیب قدرت سخت و نرم به دنبال شکستن اراده و ایستادگی ملت ایران است.
عرف با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال جنگ اراده‌هاست، گفت: باید در مقابل این اقدام جامعه را توجیه کرده و اجازه پیشروی دشمن را ندهیم.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه با آگاهی و همراهی با عزت از این مسیر عبور خواهیم کرد همچنان که در ۴۰ سال گذشته چنین بوده است، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های کشور در این حوزه استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه احزاب باید خودشان فعالیت کرده و رشد کنند، گفت: باید تقویت اتحاد و همبستگی ملی نیز مورد توجه قرار گیرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تقویت همبستگی و اتحاد ملی از دیگر تاکیدات وزارت کشور است، افزود: استراتژی و دکترین بزرگان گذشته که مبنای آن احترام متقابل بوده است، کشور را سرپا نگه داشته است.

عرف با بیان اینکه اگر چه ضروری است در انتصابات به جوانان و بانوان توجه شود، ملاک اول توانایی و کارآمدی افراد مهم است و در شرایط مساوی و نزدیک از جوانان و بانوان استفاده می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه وزارت کشور به دنبال ایجاد بستر برای فعالیت احزاب است، گفت: البته باید خود احزاب نیز زمینه رشد را فراهم کنند اگر چه حمایت‌های لازم نیز در این زمینه انجام می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰