کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا در محکومیت تشدید تحریم‌ اقتصادی آمریکا علیه کوبا

22 خرداد 1398 ساعت 14:05

گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا بیانیه ای را در محکومیت تشدید تحریم های اقتصادی آمریکا علیه کوبا صادر کرد.


به گزارش بلاغ،محمدرضا منصوری رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوبا و دیگر اعضای گروه فوق، طی بیانیه‌ای تشدید تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ملت و دولت کوبا را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از ملت کوبا در برابر سیاست های سلطه جویانه واشنگتن اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا در مجلس شورای اسلامی تشدید محاصره اقتصادی آمریکا علیه ملت و دولت جمهوری کوبا را محکوم و حمایت همه جانبه خود را از کوبا، در برابر سیاست های سلطه جویانه واشنگتن اعلام می دارد.

 مجلس شورای اسلامی ایران ضمن ارج نهادن به تلاش های دولت کوبا برای محافظت از مردم خود در برابر تحریم های اقتصادی آمریکا که اثرات غیر انسانی و خسارت های مادی آن متوجه ملت کوبا می باشد، مجالس کشورهای مسئول را به استفاده از ظرفیت های خود برای مقابله با اقدامات یکجانبه گرایانه و بی‌ثبات آمریکا فرا می خواند.

مجلس شورای اسلامی بار دیگر ضمن اعلام همبستگی کامل خود با دولت و ملت کوبا در مقابل سیاست های توسعه طلبانه، غیر انسانی و مغایر با حقوق بین الملل آمریکا، اطمینان دارد دولت و ملت کوبا با ایستادگی و پایداری، از استقلال و حاکمیت ملی خود دفاع نموده و از شرایط کنونی با سربلندی و سرافرازی عبور خواهد کرد.

گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوبا

در مجلس شورای اسلامی


کد مطلب: 391632

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391632/بیانیه-گروه-دوستی-پارلمانی-ایران-کوبا-محکومیت-تشدید-تحریم-اقتصادی-آمریکا-علیه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com