تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۳۹۱۶۱۵
فرماندار رامسر با اشاره به توسعه تفریحات دریایی در این شهر گفت: سواحل رامسر دارای ظرفیت خوبی در بخش هاس قایقرانی، جت اسکی، طرح های سالم سازی دریا و سواحل است.
۰
plusresetminus
محمد آزاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: شهرستان رامسر با داشتن مزیت های گردشگری و توریست پذیر بودن میزبان شایسته گردشگران و مسافران است که برگزاری جشنواره ها سبب معرفی مزیت های منطقه و توسعه کشاورزی می شود.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی در حوزه شهری و روستایی رونق بسیار خوبی دارد افزود: محصولات کشاورزی این شهر مرکبات، چای، برنج، کیوی، گل گاو زبان و درختان سیاه ریشه است.

فرماندار رامسر گفت: جشنواره بهار نارنج از ۲۲ الی ۳۱ خرداد با ۶۰ غرفه در مجموعه موزه ای شهدای رامسر برگزار میشود که محصولات بهار نارنج مانند مرباجات، عرقیجات و عسل بهار نارنج در آن عرضه می شود.

این مسئول با تاکید بر کیفیت بخشی به جشنواره ها با برنامه های فرهنگی و تنوع در غرفه ها خاطر نشان کرد: ششمین جشنواره گل گاو زبان جمعه 24 خرداد در دهستان جنت رودبار برگزار می شود.

آزاد افزود: سطح زیر کشت گل گاو زبان در رامسر ۱۴۰ هکتار بوده و ۴۰ تن گل گاو زبان خشک نیز تولید می‌شود که از ارزش غذایی خوب و قیمت مناسبی برخوردار است

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره ها سبب رونق تولید،اشتغالزایی و عدم مهاجرت روستائیان به شهر می شود.

فرماندار رامسر گفت: ۷۰۰ بهره بردار گل گاو زبان در این شهر وجود دارد که سالانه از ۱۴۰ هکتار اراضی این شهرستان گل گاوزبان برداشت می کنند.

این مسئول افزود: جشنواره چای تیر ماه سال جاری در کتالم و ساداتشهر  برگزار می شود.

آزاد با اشاره به توسعه تفریحات دریایی در این شهر تصریح کرد: سواحل رامسر دارای ظرفیت خوبی در بخش هاس قایقرانی، جت اسکی، طرح های سالم سازی دریا و سواحل بوده که فرصت خوبی برای توسعه گردشگری و جذب توریست است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷