کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی بلاغ/

تیزر تلویزیونی کار دست کودک 6 ساله مازندرانی داد

21 خرداد 1398 ساعت 13:15

یک کودک 6 ساله مازندرانی در پی دیدن تیزر تبلیغاتی در صدا و سیما از والدینش درخواست خرید کفش یکی از برندهای معروف را می‌کند و بعد از خرید کار دستش داد.


به گزارش بلاغ، تیزر تلویزیونی یکی از برندهای معروف کفش در صدا و سیما کار دست یک کودک 6 ساله گلوگاهی داد.

بر اساس این گزارش، ماجرا از آن‌جا شروع شد که این کودک 6 ساله در پی دیدن این تیزر تبلیغاتی از والدینش درخواست خرید کفش معروف را می‌کند و با اصرار او خانواده‌اش اقدام به خرید آن می‌کنند.

همان‌طور که در تبلیغات‌های اخیر تلویزیونی این محصول دیده باشید، این مدل از کفش را متناسب با ورزش‌های «پارکور» معرفی می‌کند و همراه با آن، تصاویری از ورزشکاران این رشته همراه با برخی حرکت‌های مهیج و خطرناک نیز پخش می‌شود.

با این توضیح باید بگوییم که این کودک 6 ساله که در ذهن کودکانه خود فکر می‌کرد که با داشتن این کفش، می‌تواند اقدام به حرکاتی نظیر آنچه در تلویزیون دیده بود انجام دهد، پس از پوشیدن این کفش، اقدام به پریدن از ارتفاع نزدیک به 3 متر به داخل حیاط منزل‌شان می‌کند.

متاسفانه پس از انجام پرش و سقوط وی از این ارتفاع، هر دو پای این کودک به شدت دچار شکستگی شدید شده و به دلیل شدت شکستگی و صدمات وارده به زانوهای کودک، جهت درمان به یکی از بیمارستا‌های مرکز مازندران منتقل می‌شود.

یکی از بستگان این کودک 6 ساله در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: این اتفاق که طی 48 ساعت گذشته رخ داد، صدمات جبران ناپذیری به کودک و خانواده وی وارد کرده است.

وی افزود: هم اکنون این کودک در یکی از بیمارستان‌های مرکز استان مورد عمل جراحی نزدیک به 4 ساعته قرار گرفت و باید دید پس از گذراندن دوران نقاهت و معاینه پزشکان، وضعیت وی به چه صورت خواهد شد.

در پایان باید این نکته را به صدا و سیما و شرکت‌های تولید تیزرهای تبلیغاتی گوشزد کنیم که همواره باید در کنار ساختن تیزرهای جذاب باید به فکر پیامدهای آن نیز برای سنین مختلف که جزو گروه هدف ما است، باشیم تا شاهد چنین وقایع تلخی نباشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 391537

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/391537/تیزر-تلویزیونی-کار-دست-کودک-6-ساله-مازندرانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com