رئیس اداره اوقاف جویبار عنوان کرد

برگزاری چهلمین دومین دوره مسابقات قرآن در جویبار

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۹۱۵۳۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار گفت: چهلمین دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی 23 خرداد در جویبار برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری چهلمین دومین دوره مسابقات قرآن در جویبار
رشید رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه ۲۳ خرداد در شهرستان جویبار برگزار می‌شود، اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در شش رشته پنجشنبه ۲۳ خرداد در حوزه علمیه خواهران شهرستان جویبار برگزار می‌شود.

وی بااشاره به اینکه ۶۰ نفر در این مسابقات ثبت نام کردند اظهار کرد: ۶۰ شرکت کننده حاضر دراین مسابقه در رشته‌های اذان، ترتیل، قرائت، تحقیق، حفظ ۵ و۱۰ جزء قرآن کریم و تواشیح با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جویبار تأکید کرد: یکی از اهدافی که از برگزاری این مسابقات در نظر داریم شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی است که امیدواریم برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه بتواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

گفتنی است دو هفته پس از برگزاری مسابقات نتایج اعلام و نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی پس از آن کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰