تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۹۱۵۲۷
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: رانندگان آژانس‌ها و سامانه هوشمند حمل‌ونقل باید درخصوص کشف حجاب به مسافران خود تذکر دهند چرا که در غیر این صورت پیامک جرم کشف حجاب برای مالک خودرو ارسال خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار ایوب سلیمانی درخصوص عملکرد پلیس در مواجهه با بی‌حجابی در خودرو به فارس گفت: کشف حجاب در خودرو جرم است و پلیس طبق وظیفه قانونی خود با جرم مشهود برخورد می‌کند.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که رانندگان آژانس‌ها و سامانه هوشمند حمل و نقل عنوان می‌کنند که مسافرانشان کشف حجاب کرده‌اند و چرا باید آنها پاسخگو باشند، اظهارداشت: مسئولیت قانونی خودرو با مالک خودرو است. همانطور که اگر مسافر از کمربند ایمنی استفاده نکند مالک خودرو جریمه می‌شود و باید در برابر قانون پاسخگو باشد؛ بنابراین لازم است که راننده‌ها متوجه و متعهد به مسئولیت قانونی خود بوده و اجازه عمل خلاف قانون از جمله جرم کشف حجاب به مسافرین خود ندهند.

وی افزود: باید شرکت‌های حمل و نقل هوشمند در قوانین خود بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی تاکید کنند و نیروی انتظامی نیز که ضامن اجرای قانون است از رعایت کنندگان حمایت خواهد کرد و در یک نگاه کلی با اطمینان گفته می‌شود که قانون و متولیان اجرای قانون از ‌جمله نیروی انتظامی، حامی و پشتیبان رعایت‌کنندگان قانون در هر دو طیف حقیقی و حقوقی خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴