فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بلاغ مطرح کرد:

راهیان نور گنجینه ای ارزان برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۹۰۵۳
میرشفیعی با اشاره راهیان نور به عنوان یک گنجینه ارزان قیمت گفت:می توان از آن برای ترویج فرهنگ شهادت و اشاعه آن به ویژه اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
۰
plusresetminus
راهیان نور گنجینه ای ارزان برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی
سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار بلاغ درباره اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: همانند سال گذشته در این ایام اعزام بسیجیان به راهیان نور را در دستور کار خود داریم و بر این اساس در مرحل اول 350 نفراعزام شدند و در مرحله دوم نیز بیش از 120 نفر برای 28 اسفند 92 و 80 نفر نیز برای 2 فروردین 93 به سرزمین دفاع مقدس اعزام خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: همه ما به دنبال احیای راه و رسم شهدان هستیم، سیره شهیدان امروزه در بحث اقتصاد مقاومتی بهترین راه و مشکل گشاترین راه برای همه امور زندگی ماست، اما در بحث زندگی اجتماعی آنچه را که ما به دنبال آن هستیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که ما باید برای اشاعه آن تلاش کنیم.
فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: غرب و ایادی استکبار همواره به دنبال آن هستند که مسیر و خط شهادت کمرنگ باشد و به بهانه های مختلف می خواهند این موضوع را ترویج کنند تا ما شهید و شهادت را فراموش کنیم، اما آنچه را در نسل های بعد از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و امروزه شاهد آن هستیم این است که همه مردم ایران به ویژه جوانان به راه و رسم شهدا علاقه دارند.
میرشفیعی یادآور شد: سرزمین دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزان قیمتی است که همه به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و از آن برای ترویج فرهنگ شهادت و اشاعه آن به ویژه اقتصاد مقاومتی استفاده نمائیم. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴