BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> اقامه نماز عید فطر از 8 صبح در مصلی امام(ره) نکا اقامه نماز در بیش از 150 مسجد شهر و روستا | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۹۰۴۱۹
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا گفت: برنامه محوری برگزاری مراسم اقامه نماز عید سعید فطر در نکا از ساعتت 8 صبح روز عید در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
اقامه نماز عید فطر از 8 صبح در مصلی امام(ره) نکا/ اقامه نماز در بیش از 150 مسجد شهر و روستا
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در گفت‌وگویی، با اشاره به گذراندن آخرین ساعات ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مهمانی خدا در آستانه اتمام قرار دارد و این برای بندگان شایسته خداوند لحظات سختی به شمار می‌آید.

وی افزود: البته در پایان ماه مبارک رمضان یکی از بزرگترین اعیاد الهی بر مومنان و همه روزه‌داران وارد می‌شود که شعف عیدی گرفتن از خداوند پس از یک ماه مهمانی در پیشگاه الهی و امید به رسیدن به رمضان بعد شور وصف‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا با بیان برگزاری نماز عید سعید فطر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور اقامه نماز عید سعید فطر در بیش از 150 مسجد شهر و رستاهای نکا برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه محوری شهرستان به منظور اقامه نماز عید سعید فطر به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) نکا و از ساعت 8 صبح روز عید به امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی برگزار می‌شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه هنوز روز دقیق عید اعلام نشده است اما باتوجه به شواهد و احتمالات قوی اعلام شده روز چهارشنبه پانزدهم خرداد به عنوان روز عید سعید فطر خواهد بود که بر این اساس نماز در ساعت 8 صبح این روز اقامه خواهد شد.

سهرابی تصریح کرد: باتوجه به فعالیت بیش از 160 مبلغ در سطح شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی تمامی مساجد شهر و روستاهای نکا از روحانی، نماز عید برای تمام مساجد شهرستان در نظر گرفته شده است.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا تأکید کرد: نماز عید سعید فطر همراه با بیان خطبه اجرا می‌شود و خطبه‌های این نماز یکی از مهمترین بیانات در جمع نمازگزاران به شمار می‌آید که باتوجه به تقارن با ایام رحلت امام و قیام 15 خرداد تلاش می‌شود تا نکات بصیرت‌افزا در کنار مسائل اعتقادی مورد نیاز مردم ارائه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴