تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۸۹۶۷۰
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه شلیک موشک انتفاضه از برکات روز قدس است گفت: مشتاقان مذاکره با آمریکا باید به برجام رجوع کنند.
۰
plusresetminus
شلیک موشک انتفاضه از برکات روز قدس است/ مشتاقان مذاکره با آمریکا به برجام رجوع کنند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: روز قدس روز فریاد امت اسلامی علیه ظلم هفتاد ساله استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است.

وی خاطرنشان کرد: با ابتکار دقیق امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تمام توطئه‌های کشورهای مستکبر که با ابزار دقیق تبلیغاتی به دنبال محو قدس از خاطر مسلمانان و حتی مردم جهان هستند خنثی شده است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز تمام امت اسلام است و در این روز تمامی مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیزم فریاد سر میدهند؛ اگر صهیونیست‌ها فرصت داشته باشند، تجاوز به کشورهای دیگر را هم در دستور کار خود قرار می‌دهند.

جلالی افزود: در این روز باید به ابرقدرت‌ها هشدار داده شود که اسلام دیگر تحت سیطره شما واقع نمی‌شود و تمام مسلمانان با قدرتی که دارند می‌توانند در مقابل قدرت‌های اسکتباری بایستند.

وی یادآور شد: شکل‌گیری انتفاضه و حماس که روزی با سنگ می‌جنگیدند اما امروز با بالافتن روحیه و توان که نتیجه اعلام روز قدس از سوی امام راحل و حمایت مسلمانان است با موشک می‌جنگند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به طرح معامله قرن گفت: پیمان شکنی، تفرقه افکنی و خود برتربینی از خصلت‌های یهودیان است.

جلالی ادامه داد: بنابر طرح معامله قرن فلسطین باید خلع سلاح شده و یک کشور کوچک در نوار غزه برای اسکان فلسطینیان تشکیل شود.

وی اظهار کرد: درحالی که نزدیک به 10 میلیون نفر فلسطینی در کشورهای دیگر آواره هستند، در طرح آمریکا حق بازگشت به آن‌ها داده نشده است و اگر یک عرب بخواهد از یهودی خانه‌ای خریداری کند ممنوع است اما در مقابل یهودیان مجاز به خرید خانه از فلسطینیان هستند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال پیاده کردن این طرح در کشور ایران هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا با طرح مذاکره موشکی در اصل به دنبال خلع سلاح موشکی ایران است تا بتوانند مقاصد خود را اجرایی کند.

جلالی عنوان داشت: برخی افرادی که در گوشه و کنار حرف از مذاکره با این کشورها میزنند باید به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که خون پاک شهدا در رگ‌های ملت عزیز ایران قرار دارد و الگوی ما امام حسین(ع) است هرگز زیر بار ذلت کشورهای مستکبر و آمریکا نخواهیم رفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲