کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه زیراب:

هر انسان آزاده باید در مقابل رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کند

10 خرداد 1398 ساعت 15:47

امام جمعه زیراب گفت: نه فقط انسان‌های مسلمان بلکه هر انسان آزاده و وطن‌دوستی باید در مقابل رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، در جمع راهپیمایان شهر زیراب، به آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس و با بیان اینکه نقشه استعمار برای اشغال فلسطین نه از 70 سال که از حدود 300 سال قبل بود، در رابطه با تاریخ سرزمین فلسطین گفت: در 3هزار و 500 سال پیش، اولین ساکنان سرزمین فلسطین کنعانیان و سپس فلسطینیان بودند و عبریان در اقلیت بوده‌اند و اکثریت فلسطینیان پس از اسلام، مسلمان شدند و در 500 سال پیش، استعمار به دنبال پایگاه و جایگاهی برای خود در کشورهای مسلمان برای غارت ثروت این کشورها گشت و فلسطین را انتخاب کردند.

وی با اذعان بر اینکه صهیونیست‌های ثروتمند و بانفود در راه رسیدن به اهداف خود حتی از قربانی کردن طبقات پایین قوم خود ابایی ندارند، گفت: در پشت پرده انجام و بزرگ‌نمایی آدم‌سوزی در آلمان، نقشه فراهم کردن زمینه برای مهاجرت یهودیان به فلسطین اشغالی وجود داشت، کمااینکه در 11 سپتامبر و کشتن سه هزار نفر نقشه حمله به کشورهای اسلامی برای غارت آنها وجود داشت.

امام جمعه زیراب با بیان اینکه اولین بانک در امپراتوری عثمانی در سال 1903 در سرزمین فلسطین باز شد، این امر را نقشه دشمن برای حمایت از یهودیان ساکن در سرزمین فلطسین دانست و افزود: بسیار پیش از هفتاد سال پیش، تئوریسین‌ها صهیون نقشه مهاجرت یهودیان را به فلسطین اشغالی طراحی کرده بودند.

رضایی با اشاره به دعوت معاونین دولت مبنی بر دعوت فردی به عنوان کارشناس فناوری ارتباطات و برای اشتغال‌زایی و تشریح نقش زنان در توسعه پایدار به ایران، گفت: این فرد جاسوس لبنانی الاصل و پناهنده امریکا است و در پشت حرف‌های زیبا برای زنان و توسعه، هدفش نابودی بنیان خانواده بوده است.

وی با توجه به سخنان امام راحل مبنی بر معیار بودن روز قدس، نشانه مسلمان واقعی را کسی دانست که روز قدس را برپا دارد و نشانه منافق را کسی که روز قدس را قبول ندارد و افزود: نه فقط انسان‌های مسلمان بلکه هر انسان آزاده و وطن‌دوستی باید در مقابل رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کند؛ چرا که این رژیم تمام ملت‌ها را نوکر و کمتر از خود می‌دانند و بر هیچ کس رحمی ندارند و پایبند به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نیستند و جنایات هولناکی را در راه رسیدن به اهداف خود انجام می‌دهند.

امام جمعه زیراب با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه معامله قرن و طرح استقلال اسرائیل برای مسلمانان فاجعه و برای کشورهای اسلامی یک انفجار است، افزود: هر چه کشوری به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شود، عمرش هم کوتاه‌تر خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه به فضل الهی و  به برکت روز قدس و ایجاد فرهنگ مقاومت، ابهت اسرائیل شکسته شد، برای تایید این امر به تاریخ اشاره کرد و گفت: در جنگ شش روزه، اسرائیل در برابر 4 ارتش عرب در شش روز پیروز شد اما سپس در جنگ 33 روزه از حزب‌الله لبنان شکست خورد و سپس شکست در جنگ 55 روزه و حالا در جنگ دو روزه شکست خوردند.

وی با تأکید بر شناخت شمر زمان و با بیان اینکه شمر امروز ترامپ، نتانیاهو، بن سلمان و نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه است، به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی اشاره کرد و گفت: چهل سال با وجود تمام سختی‌ها در صحنه حاضر هستید و بدانید مشت گره کرده شما در این راهپیمایی‌ها کارساز است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 389655

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/389655/انسان-آزاده-باید-مقابل-رژیم-صهیونیستی-صف-آرایی-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com