تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۸۹۶۱۱
امام جمعه نکا گفت: روز قدس در آینده محور شکل‌گیری جبهه‌ جهانی مستضعفان و هم فروپاشی و نابودی رژیم اسرائیل بوده و هم به از بین رفتن سلطه جهانی آمریکا منتهی خواهد شد.
۰
plusresetminus
تشکیل جبهه جهانی مستضعفان و فروپاشی استکبار با محوریت قدس
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته شهرستان نکا همزمان با روز جهانی قدس به اقدامات آمریکا در قبال ملت ایران پرداخت و اظهار کرد: آمریکا از برجام خارج شده و شماره تلفن هم داده اما کسی توجهی نکرد بنابراین واسطه فرستاد برای مذاکره با مسئولان ایران اما مذاکره آن‌ها برای عملی کردن پروژه فشار و رسیده به اهداف آن‌ها است.

وی افزود: آمریکا یک تاکتیک دارد به نام مذاکره و متقاعد کردن ما برای مذاکره در راستای رسیده به اهداف خودشان نه برای حق و حقوق ما بنابراین از داخل کسی چراغ سبز نشان ندهد که اگر چراغ سبز نشان داده نشود آن‌ها گستاخ‌تر نمی‌شوند.

خطیب جمعه نکا با پرداختن به روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: هدف والای امام برای مطرح کردن روز قدس این است که این روز زمینه شکل‌گیری جبهه جهانی مستضعفان شود تا عاملی برای وحدت نه تنها امت اسلام بلکه همه مستضعفان جهان برابر استکبار جهانی باشد.

این مسئول به بیانات رهبر انقلاب درمورد معامله غرب و تعابیر دنباله‌های آمریکا پرداخت و اضافه کرد: دنباله‌های آمریکا همین دولت‌های خودفروخته و ذلیل برابر صهیونیست‌ها هستند که این‌ها برای صهیونیست‌ها خوش‌ر‌قصی کرده و برای شکستن قبح ارتباط با اسرائیل تلاش می‌کنند.

وی گفت: ما براساس رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنیم روز قدس در آینده محور شکل‌گیری جبهه‌ جهانی مستضعفان و هم فروپاشی و نابودی رژیم اسرائیل بوده و هم به از بین رفتن سلطه جهانی آمریکا منتهی خواهد شد.

* لزوم جدی گرفتن مواد مخدر توسط همه مردم و مسئولان
در ادامه محمدی لائینی به مناسبت‌های هفته پیش رو پرداخت و با اشاره به سالروز رحلت امام راحل و به رهبری رسیدن رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: بر نعمت رهبری امام خامنه‌ای هرچه خدا را شکر کنیم از پس شکر آن بر نخواهیم آمد.

وی با تقدیر از مردم به منظور حضور با شکوه در نمازهای جمعه در ماه مبارک رمضان، افزود: از همه کسانی که در فریضه راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تقدیر می‌کنیم به خصوص نسل جوانی که هم در ماه رمضان در مناسبت‌ها و هم مراسم روز جهانی قدس به خوبی شرکت کردند.

خطیب جمعه نکا خطر مواد مخدر را جدی خواند و خاطرنشان کرد: این خطری جهانی است که در تمام دنیا تنوع مواد مخدر نسبت به 9 سال قبل 384 درصد رشد داشته و تولید مواد مخدر در دنیا نیز 50 برابر شده است که مرکز اصلی آن افغانستان در مجاورت ما بوده و ما در برابر آن آسیب‌پذیر هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴