کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوسازی ۶ کیلومتر از شبکه آب شرب شهر آبپخش

5 خرداد 1398 ساعت 19:20

بخشدار آبپخش از آغاز عملیات اجرایی نوسازی ۶ کیلومتر از شبکه آبپخش خبرداد و گفت: با این اقدام ،قسمت اعظمی از تاسیسات شبکه آب شرب شهر آبپخش از حالت فروسدکی خارج میشود


به گزارش بلاغ،علی تنگ ارمی بخشدار بخش آبپخش ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار  در شهرستان دشتستان اظهار داشت: از بدو حضور در بخش تلاش‌های گسترده‌ای در راستای رفع مشکلات بخش داشته‌ایم و در بازدید از حوزه‌های مختلف، مشکلات را شناسایی و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

بخشدار آبپخش افزود: یکی از مشکلات مهم در بخش آب‌پخش مربوط به تأمین آب شرب مورد نیاز شهر آب‌پخش است که بخشی از این مشکل مربوط به شبکه آبرسانی است و در این راستا پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته است.


بخشدار آب‌پخش با اشاره به فرسودگی و قدمت بالای بخشی از شبکه توزیع آب شهری در آب‌پخش بیان داشت: این فرسودگی موجب شکستگی های مداوم، نارسایی و هدر رفت آب می شود و مشکلات زیادی را برای مسؤولین و شهروندان بویژه در مسیر کوچه های شهید سودجو ، شهید آیت الله مهدوی و ... ایجاد کرده است که امیدواریم با این اقدام، مشکلات اهالی این خیابان و کوچه ها به حداقل ممکن کاهش یابد.


 وی در ادامه افزود: پیگیری جهت نوسازی شبکه‌های فرسوده از مهمترین برنامه های بخش بود که در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی 6 کیلومتر خط شبکه آبرسانی شهر آبپخش  آغاز شده و طبق برنامه زمان بندی با اولویت رفع مشکلات نقاط بحرانی به بهره برداری خواهد رسید.
بخشدار آب‌پخش تصریح کرد: با توجه به شروع عملیات احداث آب شیرین کن در بخش آبپخش و نوسازی شبکه آب این شهر و همچنین تکمیل حفاری و تجهیز چاه آبرسانی به شهر آبپخش انتظار می‌رود که کم ترین میزان قطعی آب را در سالجاری داشته باشیم.


وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مساعدت مسؤولان استان و شهرستان  به جهت تخصیص اعتبارات لازم برای احداث آب شیرین و نوسازی شبکه آب‌پخش، تسریع در روند اجرای پروژه‌های فوق الذکر و افزایش سهمیه آب اختصاصی به شهر آ‌بپخش را خواستار شدند.


کد مطلب: 388763

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388763/نوسازی-۶-کیلومتر-شبکه-آب-شرب-شهر-آبپخش

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com