کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد

5 خرداد 1398 ساعت 18:00

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر سیدمهدی ابطحی، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.


به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی سیدمهدی ابطحی، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ابطحی آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیأت علمی دانشگاه، و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید».

سیدمهدی ابطحی متولد سال 1344 و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان است. وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد عمران راه و ترابری را در دانشگاه علم و صنعت و دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.

ابطحی چاپ بیش از 55 مقاله در نشریات علمی معتبر بین‌المللی و داخلی، چاپ بیش از 70 مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی و داخلی، انجام بیش از 45 طرح پژوهشی خاتمه یافته با صنعت، ثبت 5 اختراع و تألیف 3 جلد کتاب را در کارنامه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

از سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان (1380 تا 1384) و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان (1392 تا تیرماه 1397) اشاره کرد، ابطحی از تیر ماه سال 1397 تاکنون ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را عهده‌دار بوده است.

ابطحی در تابستان سال 96 به عنوان یکی از 4 گزینه نهایی شورای شهر اصفهان برای اداره شهرداری اصفهان انتخاب شده بود که رقابت را به قدرت‌اله نوروزی واگذار کرد.

وزیر علوم همچنین ضمن پذیرش استعفای سیدمحمود مدرس هاشمی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های وی درطول تصدی این مسؤولیت تقدیر و تشکر کرد.


کد مطلب: 388753

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388753/سرپرست-دانشگاه-صنعتی-اصفهان-منصوب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com