تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۸۸۷۴۳
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: روز دوشنبه ۶ خرداد تا پایان هفته جاری در ارتفاعات استان علاوه بر کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما، شاهد رگبارباران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی خواهیم بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز به‌دلیل اشباع رطوبت بالا شاهد گرمای هوا هستیم که از فردا روند کاهشی  دما را خواهیم داشت به‌طوری‌که تا روز جمعه پایدار است.

وی افزود: سال گذشته گرم‌ترین سال در 50 سال اخیر بوده ولی براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امسال تابستان خیلی گرمی نداریم.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس اخطاریه هواشناسی مازندران از دوشنبه ۶ خرداد تا پایان هفته جاری در ارتفاعات استان علاوه بر کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما، شاهد رگبارباران، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی (40 تا 60 کیلومتر بر ساعت) خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه طی این مدت بارش‌های رگباری در کوتاه‌مدت منجر به جاری شدن روان‌آب و سیلاب ناگهانی به‌صورت محلی و نقطه‌ای به‌ویژه درکوهپایه‌ها و ارتفاعات استان می‌شود، اضافه کرد: در مناطق پایین‌دست از سیلاب خبری نیست و احتمال بروز سیلاب در برخی از مناطق ازجمله خطیرکوه و هراز وجود خواهد داشت که به‌صورت محلی خواهد بود.

رضوی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود لازم است هم‌استانی‌ها و مسافران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق عبور سیلاب خودداری کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷