تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۸۸۷۴۱
طبق اعلام شرکت راه‌آهن، آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت حمل ونقل ریلی ایران و جهان، در نمایشگاه امسال حمل و نقل ریلی رونمایی می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، روزهای 19 تا 22 خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

تاکنون بیش از 170 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی کشور با حمایت وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، ‌‌با همکاری شرکت‌های عضو انجمن ریلی ایران، شرکت‌های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه‌آهن، شرکت‌های حمل و نقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن ایران و جهان با حضور اساتید داخلی و خارجی، متخصصان و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی در روز 19 خرداد ماه از مهمترین رویداد‌ هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در سال جاری است.

بنابراین گزارش، توسعه زیربناهای حمل و نقل ریلی در توسعه پایدار و رشد اقتصادی کشور نقش مهمی دارد و برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی در تهران می‌تواند جایگاه منطقه‌ای ایران را در ترانزیت کالا در مسیر کریدورهای بین المللی شمال - جنوب و شرق - غرب بیش از پیش تقویت کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴