کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر جشنواره رسانه و خزر اعلام کرد

ارسال 125 اثر به جشنواره رسانه و خزر/ مراسم اختتامیه تیرماه برگزار می‌شود

5 خرداد 1398 ساعت 17:00

دبیر جشنواره رسانه و خزر با بیان اینکه 125 اثر ارسالی به این جشنواره هم اکنون در حال داوری است؛ گفت: نتایج این جشنواره بنا است تا بزودی اعلام شود.


به گزارش بلاغ، علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص تازه‌ترین اخبار برگزاری جشنواره رسانه و خزر اظهار کرد: این جشنواره مطبوعاتی میان فعالان حوزه رسانه‌های خبری استان‌های گلستان، گیلان و مازندران با محوریت دریای خزر در حوزه‌های زیست محیطی، سیاسی، اقتصادی، گردشگری، نوار ساحلی، فرهنگ‌ها و آداب و رسوم، آسیب‌های اجتماعی و غیره برگزار شده است.

وی افزود: طی فراخوان اعلام شده، از کلیه روزنامه‌نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، متخصصان چندرسانه‌ای، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مجازی دعوت شد تا آثار خود را که از دی ماه 1396 تا پایان اسفند ماه 1397 به رشته تحریر در آورده‌اند، براساس محورها و بخش‌های اعلام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه و خزر خاطرنشان کرد: مجموعا 125 اثر به این جشنواره ارسال شده است که شامل 28 گزارش، 44 مقاله، 21 خبر، 7 مصاحبه، 14 گزارش تصویری و عکس و همچنین 11 اثر در بخش رسانه‌های سراسری و خزر می‌باشد.

یوسفی با بیان اینکه آثار ارسالی هم اکنون در حال داوری است؛ تصریح کرد: نتایج این جشنواره بنا است تا  بزودی اعلام شود و طبق تصمیمات اخذ شده مراسم اختتامیه این جشنواره در تیرماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: جشنواره مطبوعات مازندران نیز طبق سنوات گذشته طی سال‌جاری نیز برگزار خواهد شد و اخبار تکمیلی آن، متعاقبا از سوی رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 388716

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388716/ارسال-125-اثر-جشنواره-رسانه-خزر-مراسم-اختتامیه-تیرماه-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com