تاریخ انتشارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۳۸۸۶۱۸
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای وموسسه فنی و حرفه ای پرومکابیل کشور سنگال در راستای همکاری های علمی و بین المللی منعقد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه ای، صبح امروز ممدوپاکی تیام رییس موسسه فنی و حرفه ای پرومکابیل (promecabile) کشور سنگال در رأس هیأتی  با حضور در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای با ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و فرج اله طالبی اتوئی مدیرکل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای دیدار کردند و تفاهم نامه همکاری به امضا رساندند. 

بنابراین گزارش در این دیدار ضمن معرفی کامل ظرفیت ها و توانمند های بالقوه دانشگاه فنی و حرفه ای به طرفین سنگالی زمینه های همکاری دانشگاه با کشور سنگال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با توجه به درخواست و نیازهای مطروحه از طرف هیأت سنگالی، پذیرش دانشجو سنگالی در دانشگاه فنی و حرفه ای ، برگزاری دوره های کوتاه مدت برای مدرسین سنگالی، برگزاری دوره های مشترک برای دانشجویان سنگالی در کشورسنگال و در برنامه دراز مدت تأسیس دانشگاه فنی و حرفه ای در این کشور در رشته های مکانیک، برق خودرو، ماشین آلات کشاورزی، طراحی و ساخت جواهرات و کار بر روی چرم از مفاد اصلی این تفاهم نامه است.

در همین راستا روز سه شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه، هیأت سنگالی از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و نوآوری های دانشکده فنی و حرفه ای پسران انقلاب اسلامی تهران بازدید کردند و امکانات موجود در مراکز را بسیار مطلوب ارزیابی کردند.

گفتنی است؛ سنگال با نام رسمی جمهوری سنگال، کشوری در غرب آفریقا است و پایتخت آن داکار است. اگرچه سنگال نه کشور پهناوری است و نه موقعیتی راهبردی دارد، با این حال نقش برجسته‌ای در سیاست قاره آفریقا بازی می‌کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴