کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ جمعی از فرزندان شهدا به تهدیدات آمریکا

4 خرداد 1398 ساعت 20:55

ما در یک دو راهی بزرگ تاریخی قرار گرفته ایم یا در برابر این گستاخی، همه عقبه تاریخی با شکوه خویش را در برابر یانکیهای آمریکایی و اجامر منطقه ای آنان ذبح می کنیم یا با صلابت خواهیم ایستاد.


به گزارش بلاغ،جمعی از فرزندان شهدا در بیانیه‌ای که به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر منتشر کرده‌اند پاسخی به تهدیدهای آمریکا داده و نوشته‌اند:

سالروز فتح خرمشهر که طلیعه پیروزی و "توانستن" ملت ایران در برابر ساختار ظالم  جهانی است را به محضر ملت شریف ایران تبریک عرض می کنیم.
این پیروزی حق بر باطل در شرایطی به ثمر نشست که شرق و غرب و کشورهای مرتجع منطقه در کمک به رژیم بعثی از هیچ کوششی فروگذار نکردند و خدای ملت ایران بزرگتر از همه نقشه های پلید و پلشت دنیاپرستانِ زمان بوده و خواهد بود.

تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی مملو از رشادتها ، سلحشوریها و شهادتهایی است که با تمسک به عاشورا و حسین آموزگار بزرگ شهادت آموخته است که همانا "انما الحیات عقیده والجهاد"

اینک که در آستانه دهه پنجم انقلاب هستیم و همه آزادگان جهان ، انقلاب اسلامی را بعنوان نماد و اسوه صبر و استقامت می شناسند و این تجربه بزرگ در حال نُضج و نهادینه شدن و ارائه مدل استقلال طلبی در برابر استکبار است ، کدخدای بی خدای زمان، با اِعمال فشار و تحریم و تهدید در آرزوی در هم شکستن مقاومتِ تنها ملت مستقل عالم در عصر حاضر است.

ملت شریف ایران ؛ 
ما در یک دو راهی بزرگ تاریخی قرار گرفته ایم یا در برابر این گستاخی، همه عقبه تاریخی با  شکوه عاشورایی _ آریایی خویش را در برابر یانکیهای آمریکایی و اجامر منطقه ای آنان ذبح می کنیم یا با صلابت خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد رشته به هم پیوسته این رسالت بزرگ تاریخی که ایستادگی در برابر قابیلیان زمان است  توسط نسل ما پاره شود.

ملت سرافراز و رشید ایران 
ما صرفا حافظِ خونهای به ناحق ریخته بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس نیستیم بلکه در این آوردگاه و کارزار بزرگ تاریخ میراث دار و پاسدار همه حق طلبان ، ظلم ستیزان و هابیلیان از ازل تا به امروزیم 
صفِ مقابل ملت ایران هم چکیده و عصاره  همه ظالمان و مستکبران و فرعونیان است از اسلام اُموی عاشورای سال ۶۱ هجری تا منافقان و یهودیان و کفار صدر اسلام همگی در یک جبهه گرد هم آمده اند 
سردمدار و کدخدای جبهه کفر دستور  تحریم می دهد و نماینده تمام عیار بنی امیه در قرن ۲۱ به اربابانش می گوید نگران نباشید ما کمبود صادرات نفت ایران را با تولید بیشتر جبران می کنیم !

در پایان لازم می دانیم به مسوولان و کارگزاران نظام دو نکته مهم را متذکر شویم : 

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این نبرد اقتصادی باید آرایش جنگی گرفت ، نباید با قصور در انجام وظایف سبب نا امیدی مردم شد ، آنان باید در دنیا و عُقبی پاسخگوی مشکلات معیشتی و بی کاری و شکاف طبقاتی شکل گرفته در جامعه باشند.
و خطاب به دستگاههای نظارتی و قضایی می گوییم در این کارزار ، جرم مفسدان اقتصادی همانند جنایتکاران و خائنان جنگیست ، کسانی که بی رحمانه به منافع و سرمایه های بیت المال چنگ اندازی می کنند جنایتکار جنگی اند

ما یادگاران شهدا به نیابت از پدران شهیدمان خطاب به آمریکا و اذنابش می گوییم که تا پای جان از رسالت تاریخیِ ایستادگی در برابر ظلم و ستم کوتاه نخواهیم نشست و به لطف خدا پیروزی از آن مستضعفان خواهد شد

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ


کد مطلب: 388606

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388606/پاسخ-جمعی-فرزندان-شهدا-تهدیدات-آمریکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com