تاریخ انتشارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۳۸۸۶۰۰
هوادار جوان تیم فوتبال تراکتورسازی به یک شایعه همه را سرکار گذاشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،در بازار داغ شایعاتی که برای هدایت تیم تراکتورسازی هر روز به گوش می‌‌رسد، یک مورد عجیبی به چشم دیده شد.

هم‌وطن واسیلی گوجا در راه تراکتورسازی - لوچسکو رومانیایی مربی تیم ملی ترکیه که سابقه هدایت تیم‌های مطرح دینامو بخارست، اینترمیلان ایتالیا، بشکتاش و گالاتاسرای ترکیه و زنیت سن پترزبورگ روسیه به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی عنوان شده است.

باشگاه تراکتورسازی در مورد تمام شایعات اخیر سکوت کرده و به غیر از مورد علی دایی که واکنش رسمی این باشگاه در عدم مذاکره با وی را به همراه داشت، در سایر موارد سیاست باشگاه تراکتورسازی حرکت با چراغ خاموش است و بعد از حضور گزینه‌ها در دفتر مالک باشگاه و عقد قرارداد، اسامی مربیان و یا بازیکنان در سایت این باشگاه منتشر می‌شود.

اما مورد لوچسکو کاملا متفاوت بود. شایعه‌ای که توسط یک جوان 19 ساله که هوادار تیم تراکتورسازی است به راه انداخته شد و چون وی سابقه کار در کشور ترکیه را هم داشت، این خبر کذایی بازتابی زیادی داشت.

کارم اشتباه بود اما به عشق تراکتور دست به این کار زدم

این هوادار تیم تراکتورسازی در مورد این اقدام خود به خبرگزاری فارس در تبریز گفت: قبول دارم کارم اشتباه بود اما از عشق به تراکتور دست به جعل چنین خبری کردم.

وی گفت: هواداران تیم تراکتورسازی یکی از سرمایه‌های اصلی این باشگاه هستند و بارها مالک باشگاه نیز به این موضوع اشاره کرده است، اما متاسفانه عده‌ای دلال به فکر منافع شخصی خود بود و به هیچ عنوان دلشان برای تیم تراکتورسازی و هواداران این تیم نمی‌سوزد و همیشه سعی در قالب کردن بازیکنان و مربیان خود به تیم تراکتورسازی هستند که نمونه این افراد را در پست محمد تقوی سرمربی سابق این تیم اشاره شده است.

این هوادار جوان تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی نام بزرگی دارد و اسامی کوچکی که برای این تیم مطرح می‌شود از طریق دلالان و افراد مزدور عنوان می‌شود، به طور مثال جواد نکونام با کدام رزومه و کارنامه به خود جرات داده برای تیم تراکتورسازی برنامه دهد، رسول خطیبی در دوره‌ای که مربی تیم تراکتورسازی بوده برای این تیم چه کرده است؟ تونی اولیویرا یادش رفته بابت بدهی‌اش از تیم تراکتورسازی شکایت کرد و یا مگر تراکتورسازی در لیگ یک است که هدایتش را فراز کمالوند برعهده گیرد.

این تماشاگر تیم تراکتورسازی افزود: کاری که من کردم مطرح کردن اسامی مربیان بود که همانند تیم تراکتورسازی بزرگ هستند و به هیچ وجه قصد ندارم حاشیه‌ای برای تیم محبوبم ایجاد کنم، اما با این کارم حساب به دست مربیان کوتاه قامت و دلالانشان آمد که تراکتورسازی تیمی بزرگی داشته و مربیان بزرگی هم باید هدایت این تیم را برعهده گیرند.

وی افزود: ما هواداران عاشقان واقعی تیم تراکتورسازی هستیم و هیچ توقع مالی از این تیم نداریم و در سرما و گرما و در دور و نزدیک به عشق تیم خود در ورزشگاه حضور می‌یابیم و از مالک باشگاه نیز تشکر می‌کنیم که دست دلالان و سودجویان را از تیم تراکتورسازی قطع کردند و امیدواریم فصل آینده تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما