کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری کاروان قرآنی سفیران نور در 15 نقطه گلستان

4 خرداد 1398 ساعت 13:30

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری کاروان قرآنی سفیران نور در این استان خبر داد و گفت: این کاروان در ایام مبارک رمضان، در قالب بیش از 15 برنامه و در 15 نقطه استان گلستان برگزار می‌شود.


به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری امروز در گفت و گو با خبرنگار  در گرگان اظهار کرد: کاروان قرآنی سفیران نور در ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود که این مراسم در قالب بیش از 15 برنامه و در 15 نقطه استان گلستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در شب قدر، قرآن کریم نازل شد، تصریح کرد: بشر برای ادامه زندگی خودش به یک قانون نیاز دارد و قرآن کریم به عنوان یک نسخه شفابخشی است که کامل‌ترین قانون را برای اداره زندگی بشریت دارد.  

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیار خوبی در راستای شناساندن قرآن به مردم در استان گلستان برگزار می‌شود، ابراز کرد: کاروان قرآنی سفیران نور در ماه مبارک رمضان در استان گلستان برگزار می‌شود که این مراسم در قالب بیش از 15 برنامه و در 15 نقطه استان گلستان در حال اجرا است.

سایری از برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سطح استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود 40 کرسی تلاوت قرآن کریم در ایام مبارک رمضان در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: همایش قرآنیان استان گلستان با حضور 2 هزار نفر از قرآنیان در تاریخ 16 اردیبهشت ماه جاری در استان گلستان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: در ایام مبارک رمضان به منظور انس مردم با قرآن کریم مراسم «با قرآن در مساجد » در تمامی مساجد استان گلستان برگزار می‌شود.

تلاش ما این است که در ماه بهار قرآن فرصتی را برای مردم خوب استان گلستان فراهم کنم تا بتوانند در این ماه مهمانی خداوند متعال انس بیشتری با قرآن کریم پیدا کنند.


کد مطلب: 388522

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388522/برگزاری-کاروان-قرآنی-سفیران-نور-15-نقطه-گلستان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com