تاریخ انتشارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۸۸۵۱۱
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: اگر پیمانکار و سهام‌داران میدان میوه و تره‌بار به تعهدات خود عمل کند حتما بازار طی این مدت 6 ماهه منتقل خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «ترافیک سنگین روزانه به‌واسطه جابجا نکردن میدان تره‌بار ساری» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند: اگر تاکنون قصد گذر از ساری و عزیمت به شرق مازندران را داشته‌اید، بی‌شک از کمربندی غربی این شهرستان عبور کرده‌اید و در این میان ترافیک سنگین این کمربندی شما را نیز آزرده است؛ امری که در صدر عوامل موجب شد تا مسؤولان به فکر جابه‌جایی این میدان از این مکان به مکان دیگری بیفتند.

پروژه ساخت میدان میوه و تره‌بار در سال 86 و با حجم حمایتی قابل توجه مسؤولان آن زمان کلنگ‌زنی شد، امری که با گذشت 10 سال از آن متاسفانه در کمال ناباوری تاکنون به مرحله بهره‌برداری و اتمام نرسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره در گفت‌وگو  اظهار کرد: اگر پیمانکار و سهام‌داران میدان میوه و تره‌بار به تعهدات خود عمل کند حتما بازار طی  این مدت 6 ماهه منتقل خواهد شد.

امیرحسین فخرآوران افزود: در حال حاضر غرفه سهام‌داران 40 متر است که با انتقال به بازار جدید با افزایش 6برابری به 225 متر می‌رسد.

وی اضافه کرد: تعداد غرفه‌ میدان میوه و تره‌بار درحال حاضر 94 غرفه بوده که با انتقال به مکان جدید به 155 غرفه افزایش می‌یابد.

 رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران بیان کرد: مکان میدان میوه و تره‌بار فعلی ساری حدود دو هکتار بوده که مکان جدید حدود 21 هکتار است و درصورت انتقال رونق بیشتری خواهد گرفت.

فخرآوران با اعلام اینکه فاز نخست احداث میدان میوه و تره‌بار است، اظهار کرد: در فازهای بعدی بعد از تکمیل میدان بحث ساخت سردخانه، مرکز بسته‌بندی، پایانه حمل و نقل، باربری در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: اگر مسؤولان استانی حمایت کنند میدان میوه و تره‌بار طی این مدت 6 ماهه انتقال پیدا می‌کند.

پیش از این فرماندار ساری اعلام کرد: کمتر از 6 ماه دیگر باید میدان میوه و تره بار از محل فعلی نقل مکان کند.

عباسعلی رضایی افزود: اگر میدان میوه و تره بار تکمیل نشد پس از اتمام مهلت تعیین شده اجازه فعالیت را به آنها نمی‌دهم.

همچنین رئیس پلیس راهور مازندران درباره ترافیک کلافه‌کننده این محور در گفت‌وگو  اظهار کرد: معمولا در فصل برداشت مرکبات و هلو به‌دلیل ازدحام خودروهایی که باید به میدان میوه و تره‌بار دسترسی پیدا کنند شاهد ترافیک طولانی در این محدوده هستیم.

مهدی باقری با اشاره به حضور مداوم مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیات انتقال میدان میوه و تره‌بار ساری انجام شود تا شاهد کاهش بار ترافیکی در این مسیر پرتردد ساری باشیم.

علیجان شمشیربند عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این‌باره در گفت‌وگو  اظهار کرد: اینکه قرار است میدان میوه و تره‌بار شهرستان ساری از این مکان جابه‌جا شود درست بوده اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست  به این دلیل که شهرداری و شورا در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما