کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار شاه بحرین با ولی‌عهد ابوظبی

3 خرداد 1398 ساعت 20:55

شاه بحرین که به امارات سفر کرده است با ولی‌عهد ابوظبی دیدار و درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.


به گزارش بلاغ،«حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین روز پنجشنبه(دیروز) با «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیروهای مسلح دیدار و درباره تقویت روابط برادرانه دو کشور و تحولات منطقه‌ای مورد اهتمام دو طرف گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری امارات(وام)، شاه بحرین دیروز وارد امارات شد و در فرودگاه مورد استقبال مقامات امارات از جمله ولی‌عهد ابوظبی قرار گرفت.

«هزاع بن زاید آل نهیان» رئیس شورای اجرایی امارت ابوظبی، «سیف بن زاید آل نهیان» معاون نخست‌وزیر و شماری از مقامات امارات در مراسم استقبال از شاه بحرین حضور داشتند.

سفر شاه بحرین به امارات در حالی است که منامه پایتخت بحرین طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) میزبان کنفرانس اقتصادی به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» خواهد بود.

با وجود اینکه گروه‌های فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی و حتی تشکیلات خودگردان فلسطین مخالفت خود با برگزاری این کنفرانس را اعلام کرده‌اند اما امارات عربی متحده و عربستان سعودی ضمن تأیید برگزاری این کنفرانس اعلام کردند که هیأت‌هایی از این دو کشور در کنفرانس مذکور شرکت می‌کنند.


کد مطلب: 388430

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388430/دیدار-شاه-بحرین-ولی-عهد-ابوظبی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com