تاریخ انتشارجمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۸۸۳۵۱
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خیلی تمایل دارم در کارهای طنز حضور داشته باشم اما تا الان این فرصت برایم پیش نیامده است. علت اینکه به این نوع از کارها دعوت نمی شوم را نمی دانم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، «مجید مشیری» در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: یکی از سریال‌های موفقی که در آن حضور داشته‌ام و برایم تجربه متفاوتی به شمار می‌آمد، «خط قرمز» بود. قصه این سریال نو و بدیع بود. تا آن زمان در هیچ سریالی چنین متنی کار نشده بود. یک سری جوان‌‌های پرانرژی در این سریال دور هم جمع شده بودند. از طرف دیگر، هر کدام از شخصیت‌‌ها معضلات خاص خودشان را داشتند و به همین دلیل کل داستان جذاب شده بود. من براساس تجربه‌ای که داشتم مطمئن بودم که «خط قرمز» بازتاب خوبی خواهد داشت. همین اتفاق هم افتاد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که برای این شخصیت در داستان رخ می‌دهد، برایم جالب بود. کسی که من نقشش را در این سریال بازی کردم، یک پسر بزرگ داشت. او بنا به دلایلی نتوانسته بود با همسر اولش زندگی کند و از او جدا شده بود. وی با زنی ازدواج می‌کند که تقریباً هم‌سن پسرش هست. کم‌سن‌وسال بودن آن‌ها باعث می‌شود که با یکدیگر چالش‌‌هایی داشته باشند، این شرایط جذاب بود. من تجربه بازی چنین نقشی را نداشتم و این نقش برایم جدید بود.

وی درباره پخش سریال «پدر» از آی فیلم با دوبله عربی نیز اظهارداشت: راستش را بخواهید من خودم به عنوان یک بیننده نمی توانم با کارهای دوبله ارتباط برقرار کنم. اگرچه خودم این نقش را بازی کرده‌ام و دیالوگ‌ها را کمابیش به یاد دارم اما باز هم نمی‌توانم با دوبله ارتباط برقرار کنم. اما به طور کلی دوبله اتفاق خوبی است.

مشیری راجع به سریال پدر نیز تصریح کرد: پدر سریال خوبی بود. در این مجموعه می‌بینیم که یک خانواده با ریشه‌های مذهبی با خانواده‌ای که خیلی مذهبی نیستند، عجین می‌شوند. خود این موضوع اهمیت زیادی دارد و یک نقطه قوت به شمار می‌رود. اینکه ما بتوانیم در سریال‌هایمان نشان دهیم که افراد با دیدگاه‌های مختلف می‌توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند، موضوع مهمی است.

وی افزود: نویسنده این سریال آقای حامد عنقا هستند که به نظر من فرد توانمندی در کار خودشان به شمار می‌روند. به همین دلیل می‌توان گفت که متن این سریال بسیار قوی و خوب بود. از سوی دیگر، در این کار شاهد یک سری ساختارشکنی‌ها هستیم که به نظر من جالب هستند. مثلاً اینکه دختری به پسر موردعلاقه اش اظهار محبت می کند، جذاب است. مشکلاتی که در این سریال برای نقش اصلی به وجود می آید و راه حل هایی که مطرح می شود نیز جالب است. به طور کلی، تصور می کنم این سریال برای مردم جذابیت زیادی داشت.

وی درباره جذابیت‌های این نقش و دلایل حضورش در این سریال نیز گفت: در این سریال من نقش «منصور شریفی» پدر لیلا را بازی می‌کنم. او به خودی‌ها بیشتر از غریبه‌ها اعتماد دارد و معتقد است که فقط آن ها می‌توانند کمکش کنند. همانطور که در جریان سریال می‌بینید، او اعتقاد دارد که برادرش بیشتر از هرکسی می‌تواند یاورش باشد. این شخصیت او برایم جالب بود. از طرف دیگر، در جریان سریال اتفاقاتی برای خانواده او می‌افتد که برایم جذابیت داشت. دخترش از پسری خوشش می‌آید که از طبقه اجتماعی و اعتقادی آن ها نیست و در نهایت با یکدیگر ازدواج می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی فیلمنامه را خواندید حدس می زدید تا این حد پرمخاطب شود؟، نیز توضیح داد: بله. حدس می‌زدم که کار پربیننده بشود. واقعیت این است که وقتی یک فیلمنامه را می‌خوانی با توجه به سوژه و متن و همچنین عواملی که به سریال دعوت شده‌اند، می‌توانی سطح کار را حدس بزنی. به نظر من، سریال پدر کار خوبی شد. بازیگرانی که انتخاب شدند و فراز و فرودهای قصه همه و همه باعث شد که در نهایت کار خوبی ارائه شود و بینندگان زیادی به سریال جذب شوند.

وی افزود: به طور کلی، در این سریال شاهد اتفاقات خوب زیادی هستیم. به طور مثال، یک خانواده سنتی را می‌بینیم که در عین زلالی و سادگی از تکنولوژی‌های نوین هم استفاده می‌کنند و زندگی مدرنی دارند. از طرف دیگر، افرادی را در این سریال می‌بینیم که در عین قدرتمندی به دیگران کمک می‌کنند و خودشان را گم نکرده‌اند. این ها اتفاقات خوبی است که باید در سریال‌ها نشان داده شود.

وی در پایان گفت: خیلی تمایل دارم در کارهای طنز حضور داشته باشم اما تا الان این فرصت برایم پیش نیامده است. علت اینکه به این نوع از کارها دعوت نمی شوم را نمی دانم. اصولاً همه کارهایی که تاکنون در آن ها حضور داشته ام جدی بوده اند. امیدوارم مردم کارهایم را دوست داشته باشند و با آن ها ارتباط برقرار کنند.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما