رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سوادکوه اعلام کرد

ترویج کتاب‌خوانی و فرهنگ رضوی در سوادکوه

تاریخ انتشارجمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
کد مطلب : ۳۸۸۲۸۰
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه ترویج کتاب‌خوانی و فرهنگ رضوی در این شهرستان را از اهداف جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بیان کرد.
۰
plusresetminus
ترویج کتاب‌خوانی و فرهنگ رضوی در سوادکوه
به گزارش بلاغ، شهرزاد نصرالله‌زاده طی گفت‌وگویی به برگزاری نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی همزمان با دهه‌کرامت توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و اظهار کرد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) ، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن‌موسی(ع) و امسال هم با بخش ویژه سیره حضرت امام جواد(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در نهمین جشنواره کتاب‎خوانی رضوی، ۱۲ کتاب در 3رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های نقاشی، پویش کتاب‌خوان، سوالات چهار گزینه‌ای و معرفی کتاب برگزار می‌شود و امکان امانت کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و امکان دانلود فایل پی دی اف کتاب‌ها در سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم شد.

نصرالله‌زاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در 2بخش فردی و خانوادگی و به 2شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

وی به مهلت شرکت در جشنواره اشاره و اظهار کرد: مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتاب‎خوانی رضوی تا 28خرداد تعیین شد و هم چنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه و یا به سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی به نشانیwww.razavi.iranpl.ir  مراجعه کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در جشنواره گفت: از همه فرهیختگان و نهادهای فرهنگی شهرستان دعوت می‌کنیم در برگزاری باشکوه جشنواره در سوادکوه و اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ رضوی همراه کتابخانه‌ها باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴