کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سوادکوه اعلام کرد

ترویج کتاب‌خوانی و فرهنگ رضوی در سوادکوه

3 خرداد 1398 ساعت 4:17

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه ترویج کتاب‌خوانی و فرهنگ رضوی در این شهرستان را از اهداف جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بیان کرد.


به گزارش بلاغ، شهرزاد نصرالله‌زاده طی گفت‌وگویی به برگزاری نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی همزمان با دهه‌کرامت توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و اظهار کرد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) ، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن‌موسی(ع) و امسال هم با بخش ویژه سیره حضرت امام جواد(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در نهمین جشنواره کتاب‎خوانی رضوی، ۱۲ کتاب در 3رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های نقاشی، پویش کتاب‌خوان، سوالات چهار گزینه‌ای و معرفی کتاب برگزار می‌شود و امکان امانت کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و امکان دانلود فایل پی دی اف کتاب‌ها در سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم شد.

نصرالله‌زاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در 2بخش فردی و خانوادگی و به 2شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

وی به مهلت شرکت در جشنواره اشاره و اظهار کرد: مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتاب‎خوانی رضوی تا 28خرداد تعیین شد و هم چنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه و یا به سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی به نشانیwww.razavi.iranpl.ir  مراجعه کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در جشنواره گفت: از همه فرهیختگان و نهادهای فرهنگی شهرستان دعوت می‌کنیم در برگزاری باشکوه جشنواره در سوادکوه و اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ رضوی همراه کتابخانه‌ها باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 388280

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388280/ترویج-کتاب-خوانی-فرهنگ-رضوی-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com