تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۳۸۸۱۳۶
به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی اداره محیط زیست نسبت به پاکسازی سواحل اقدام کرد و همچنین مسابقه نقاشی مجسمه سازی ساحلی با موضوع حیات وحش میراث گران‌بها با حضور نقاشان شهرستان برگزار شد.
۱
plusresetminus
ساحل میاندورود پاکسازی شد/ برگزاری مسابقه نقاشی مجسمه سازی ساحلی
به گزارش بلاغ، به مناسبت 21 اوریل روز جهانی تنوع زیستی مصادف با اول خرداد اداره محیط زیست با همکاری بخشداری گهرباران، دهیاری‌ها، فرهنگ و ارشاد، امور جوانان نسبت به پاکسازی سواحل اقدام کرد و همچنین مسابقه نقاشی مجسمه سازی ساحلی با موضوع حیات وحش میراث گران‌بها با حضور نقاشان شهرستان برگزار شد.

سید محمود هادیان در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: تنوع زیستی امروز بسیار مهم است چون دربرگیرنده همه موجودات در روی کره زمین است.

وی با بیان اینکه شعار امسال؛ تنوع زیستی ما، غذای ما، سلامت ما است، افزود: آنچه بسیار حائز اهمیت است زنجیره تنوع زیستی است که باید درست باشد و اگر در جایی این زنجیره درست عمل نشود آسیب و ضایعات آن به ما انسان‌ها سرایت خواهد کرد.


رئیس نمایندگی محیط زیست میاندورود، خاطرنشان کرد: اگر در چرخه اکوسیستم در حیات وحش شکار بی‌رویه داشته باشیم آسیب جدی به طبیعت و اکوسیستم وارد خواهد شد.

هادیان تصریح کرد: مدیریت در عرصه طبیعت امروز بسیار حساس و مهم بوده که با مدیریت درست و صحیح می‌توان هم در چرخه زیست محیطی که شامل اکوسیستم‌های طبیعی است به یک معیار ایده‌آل رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴