کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر در گفتار مردم جهت تسلط بر افکار آنها استراتژی دشمن است

1 خرداد 1398 ساعت 20:00

استاد تمام دانشگاه بقیه‌الله(عج) با بیان اینکه تغییر در گفتار و مردم جهت تسلط بر افکار آن‌ها از مهم ترین نقشه های دشمنان است گفت: ایجاد خلل در ارزش های فرهنگی و اسلامی مردم و حضور در فضای مجازی برای تغییر ساختار نظام تعرفه و ارزش ها و اعتقادات مردم از مهمترین برنامه‌های دشمن است.


به گزارش بلاغ، پرفسور علی کرمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری بررسی شیوه‌های عملیات جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی و راهکارهای مقابله با آن در دفتر خبرگزاری بسیج در رشت با بیان اینکه منشأ تمام مشکلات کشور اختلال در سبک زندگی کشور است اظهار کرد: دشمن اکنون در درصدد تغییر فکر و اندیشه‌ مردم است‌.

وی با اشاره به تنظیم سند ٢٠٣٠ باهدف مقابله با ارزش‌های اسلامی نظام افزود: دشمنان ما در جنگ روانی چهار مسئله مهم را هدف قرار داده‌اند و برنامه‌های خود را مطابق با آن‌ها طرح‌ریزی و تدوین می‌کند.

فوق تخصص مهندسی ژنتیک با بیان اینکه دشمن با سبک زندگی ما مشکل دارد، گفت: دشمن درصدد این است که با روش‌های خاص ریشه ایدئولوژی اسلامی را بی‌اساس کند.

کرمی با اشاره به اینکه ضعیف کردن ارزش‌های ایرانی و اسلامی در سطح مدارس و مهدکودک‌ها از نقشه‌های دشمن است بیان کرد: پخش کلیپ‌های روزهای گذشته در سطح مدارس در حقیقت باهدف زمینه‌سازی برای ساختارشکنی نسل‌های جدید توسط عوامل دشمن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به چهار محور اساسی فعالیت‌های دشمن برای اضمحلال درونی نظام گفت: تغییر افکار و اندیشه‌ها، تغییر در گفتار، تغییر در عدم گفتمان و در نهایت ایجاد تغییر در رفتار مردم ازجمله اهداف دشمن است.

استاد تمام دانشگاه بقیه‌الله(عج) با اشاره به اینکه عدم وجود مطالبه‌گری صحیح و درست در بین مردم، از بزرگ‌ترین ضعف‌های جامعه است تصریح کرد: دشمن از یک سمت درصدد القاء ناکارآمدی نظام و از سمت دیگر به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است.

کرمی با بیان اینکه توانایی تولید بسیاری از کالاها در کشور وجود دارد گفت: لیبرال‌ها و افرادی که از دشمن می‌ترسند به نحوی صحبت می‌کنند که انگار کشورمان دانش لازم برای تولید محصولات مختلف را ندارد و این همان بازی در نقشه دشمن است.

وی با اشاره به اینکه در دنیا ابزار ارتباطی جمعی زیادی وجود دارد افزود: در حال حاضر هر فردی در سراسر جهان با اقیانوسی از اطلاعات و اخبار روبرو است درحالی‌که برای تشخیص دادن درستی و یا عدم صحت آن هیچ‌گونه قدرتی از خود ندارد.

مؤسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم با بیان اینکه تغییر در گفتار مردم جهت مسلط شدن بر افکار آن‌ها از نقشه‌های دشمن است گفت: در این ادبیات نرم،‌ برخوردها در سطح اعضاء خانواده بین نهادهای مختلف و یا بین اساتید و دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها به تنش‌های درونی و بیرونی تبدیل می‌شوند.

کرمی با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود در تمامی زمینه‌ها ورود کرده افزود: برنامه‌ریزی نابودی جمهوری اسلامی ایران تا سال ٢٠٣٠ و مطابقت آن با عنوان سند ٢٠٣٠ دو مسئله مرتبط باهم هستند.

استاد تمام دانشگاه بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه از الگوهای خوب کشور به‌درستی استفاده نمی‌شود گفت: دشمنان الگوهای انیمیشنی ساخته‌اند که به‌تدریج پشت دفتر دانش آموزان ما قرار می‌گیرد و این یعنی سند ۲۰۳۰ تمام هویت ما را هدف قرار داده است.

کرمی با اشاره سینما و سلبریتی ها در تغییرات زندگی‌ها نقش دارند بیان کرد: دشمن برای تغییر اندیشه‌ها تمام توان و انرژی خود را گذاشته و قصد دارد کاری کند که خود مردم از درون، ساختار نظام را به هم بریزند و نمونه آن در حرکت یک سلبریتی و مرگ یک روحانی به فجیع‌تر شکل ممکن بروز پیدا کرد.

فوق تخصص مهندسی ژنتیک با اشاره به پروژه کنترل ذهن آمریکا M KUTTRA و پروژه Funvax گفت: جنگ غذا و تغییرات اقلیمی آغازشده، زیرا حتی غذا و آب‌وهوا بر سبک زندگی تأثیر دارد و اکنون جنگ روانی آغازشده و این غازآاین جنگ، جنگ درگیر کردن ذهن و تغییر اصل و حاشیه زندگی مردم است.

وی با اشاره به برنامه جدید دشمن بیان کرد: حضور ناوگان آمریکا، فرستادن سیگنال جنگ، خروج از برجام و به حداکثر رسیدن تحریم‌ها عملیات روانی دشمن است.

مؤسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم با اشاره به اینکه هدف قرار دادن، امنیت و سلامت کشور از نقشه‌های دشمن است گفت: حوزه زیستی و سلامت کشور تحت تأثیر است و دشمن در حال از بین بردن ارزش معنوی روزه گرفتن است افزود: کار دشمن مادی کردن ارزش‌های معنوی است و به همین دلیل هیچ‌وقت حریف جنگ روانی با مسلمین نمی‌شوند.

استاد دانشگاه بقیه‌الله(عج) با تأکید بر اینکه فروخوردن خشم، گذشتن از اختلافات، الگو گرفتن از رهبری و  اتحاد از راهکارهای مقابله با دشمن است بیان کرد: فساد و رانت‌خواری درد و زخم مردم است و به همین دلیل از قوه قضائیه انتظار داریم به‌طورجدی با مفسدین دانه‌درشت برخورد کند زیرا عدم برخورد با این‌ها تأثیر جنگ‌ روانی بر مردم را افزایش می‌دهد.

کرمی با اشاره به اینکه تهدیدات زیادی علیه باورها و اندیشه‌های مردم در زمان طاغوت وجود داشت افزود: قبل از پیروزی انقلاب دشمن با تهدید مردم درصدد تثبیت جایگاه حکومت خود بود اما امروز این‌گونه نیست.

مؤسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم با اشاره به اینکه ایجاد خلل در ارزش‌های فرهنگی و اسلامی مردم، هدف تمام رسانه‌ها و رادیوهای بیگانه است گفت: هدف دشمن در فضای جنگ نرم تغییر ساختار نظام ، تخریب ارزش‌ها و اعتقادات مردم است.

کرمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: ابزارهایی دشمن در جنگ نرم کنونی تغییر کرده و تنها درصدد تغییر الگوهای ذهنی و رفتاری مردم نبوده بلکه هدف اصلی از بین بردن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه از خصوصیات آشکار نظام جمهوری اسلامی وجود خلاقیت، نوآوری در افکار و اندیشه‌ها درصحنه بین‌المللی است گفت: اکنون تفکر نخبه‌های انقلاب اسلامی تیتر اول بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا بوده و این مسئله بیانگر قدرت جمهوری اسلامی است.

مؤسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم با بیان اینکه دشمن از گسترش تمدن اسلامی وحشت دارد تصریح کرد: ایران اسلامی دارای تاریخ تمدنی باسابقه است و در دوره‌های مختلف در بسیاری از شاخص‌های علمی و دانشگاهی کشورمان نمونه بوده است.


کد مطلب: 388116

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388116/تغییر-گفتار-مردم-جهت-تسلط-افکار-استراتژی-دشمن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com