کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیداری اسلامی از آثار و برکات روز جهانی قدس است

1 خرداد 1398 ساعت 18:35

بخشدار آب‌پخش گفت: ایجاد نهضت بیداری اسلامی در همه کشورهای مسلمان و درهم شکستن رژیم پوشالی صهیونیستی یکی از آثار و برکات روز جهانی قدس است.


به گزارش بلاغ،علی تنگ‌ارمی امروز در نشست ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس اظهار داشت  :   روز قدس مختص به راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان  نیست، بلکه این روز در واقع مبارزه و مقابله با ظلم‌ستیزی و زورگویی برابر ظالمان و مستکبران است که مرهون مکتب نابی بود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی(ره) بنا نهاد.

بخشدار آب‌پخش با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس این مقوله را به جهانیان اثبات خواهند کرد، افزود: همه ما می‌دانیم که تفکر منحصر به‌فرد حضرت امام خمینی (ره) بر نام‌گذاری روز جهانی قدس ابتکار، روشن‌فکری و آینده‌نگری ایشان جهت  انحطاط و زوال رژیم پوشالی صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: به گفته امام خمینی (ره) روز قدس روز حیات اسلام است و در روز حیات اسلام مردم با حضور باشکوه خود این امر را به فعلیت می‌رسانند و ما نیز باید امسال روز قدس را که همان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است با نفسی پاک و عاری از گناه به سبب تقویت و ارتقاء بیداری اسلامی، بسیار منظم‌تر و با شکوه‌تر از سالیان قبل برگزار کنیم.

تنگ‌ارمی بیان کرد: ایجاد نهضت بیداری اسلامی در همه کشورهای مسلمان و درهم شکستن  رژیم پوشالی صهیونیستی یکی از آثار و برکات روز جهانی قدس است.

وی با تشریح وضعیت سیاسی حاکم بر خاورمیانه و حوادث اخیر و همچنین با اشاره به  صحبت‌ها و اقدامات خصمانه و ناشیانه آمریکای غاصب و زیاده‌خواه ، گفت:  با اقداماتی از جمله تروریست خواندن سپاه پاسداران، اختلال در نظم حاکم بر خاورمیانه،حضور نظامی در منطقه، استخدام مزدوران خائن در منطقه توسط آمریکا و شرکای بدعهد او، وظیفه ماست که به حضور اشغال‌گران در منطقه حساسیت و هوشیاری بیشتری نشان دهیم و با اقتدار جلوی این دشمن خبیث و بدطینت را خواهیم گرفت.

بخشدار آب‌پخش خواستار اطلاع‌رسانی قوی به مردم شریف آب‌پخش جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

 


کد مطلب: 388105

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388105/بیداری-اسلامی-آثار-برکات-روز-جهانی-قدس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com