تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۸۸۰۸۶
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف تجهیزات رایانه‌ای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق شدند، 400 دستگاه تجهيزات و قطعات رايانه‌ای فاقد مجوز و قاچاق را کشف کنند.
۰
plusresetminus
کشف 5 میلیارد تجهیزات رایانه‌ای قاچاق در مرکز مازندران
به گزارش بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی از کشف تجهیزات رایانه‌ای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.
 
وی افزود: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار یک دستگاه کامیونت حاوی قطعات و تجهيزات رايانه‌ای قاچاق در يکی از شرکت‌های باری در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در محل مورد نظر موفق شدند، 400 دستگاه تجهيزات و قطعات رايانه‌ای فاقد مجوز و قاچاق را کشف کنند.
 
میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: کليه اموال مکشوفه پس از تشکیل پرونده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تمليکی تحويل شد.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های برنامه‌های پلیس در سال جاری است، یادآور شد: در سالی که به سال رونق تولید نامگذاری شده، پلیس در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی با هرگونه قاچاق کالا برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷