تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۸۸۰۵۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره بین المللی خلیج فارس در عرصه بین‌الملل با بازتاب‌های بسیاری روبرو بود که از موفقیت‌های این جشنواره است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،کمالی زرکانی شامگاه سه شنبه در مراسم ضیافت افطار و دیدار اهالی فرهنگ و هنر با امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ثروتمندترین اداره در استان است و چه ثروتی بزرگتر از منابع انسانی که آن هم جزو  فرهیختگان استان هستند. 

وی ادامه داد: خیلی از مشکلات ما بر به نبود زیرساخت‌های فرهنگی در استان برمی‌گردد که  از این لحاظ هنوز مشکلات بسیاری داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در روز خلیج فارس برنامه بسیار خوبی برگزار شد که کمترین کاری که ایجاد کرد این بود که  ۱۵ تلویزیون خارجی به استان هرمزگان آمدند و این برنامه را پوشش دادند. 

کمالی زرکانی ابراز داشت: تلویزیون کشور قطری لوگوی خلیج فارس را در شبکه خود پوشش داد که موفقیت بزرگی برای ما بود.

وی ابراز داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، روز خلیج فارس را به صورت جشن برگزار کردیم و ۴ ایستگاه نشاط در سطح شهر ایجاد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ابراز داشت: برای ماه رمضان به کمک واحد علوم قرآنی و کانون فرهنگی هنری مساجد یک سری برنامه‌های قرآنی را در نظر گرفتیم و همچنین مراسمات برای روزه اولی‌ها در استان برگزار کردیم  که حدود ۱۰۰۰ دختر روزه اولی در آن تجلیل شدند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴