کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان اولویت‌ سرمایه انسانی بسیج استان

1 خرداد 1398 ساعت 15:50

معاون سرمایه انسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: توجه به ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، بسیجیان و توجه به معیشت این عزیزان جزء اولویت‌های کاری مجموعه سرمایه انسانی بسیج استان است.


به گزارش بلاغ،مهدی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار  ضمن تشریح خدمات ارائه شده به خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان، اظهار داشت: توجه به جامعه ایثارگران جزء اولویت کاری مجموعه سرمایه انسانی بسیج است.

معاون سرمایه انسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان به خدمات ارائه شده به ایثارگران استان اشاره کرد و افزود: همایش جانبازان و رزمندگان بسیجی برای اولین بار توسط سپاه بیت‌المقدس در سطح کشور  برگزار شد که موجب کشوری‌شدن این همایش برای سال‌های آینده شد. 

وی، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان معسر ، ایجاد و پرداخت حقوق به 4000 رزمنده معسر بسیجی، اعزام رایگان خانواده معظم شهداء و رزمندگان بسیجی به مشهد مقدس، کمک بلاعوض نقدی به بسیجیان معسر ‌و راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز ایثارگران استان با عضوگیری از مسؤولین و مشاورین ایثارگران در ادارات کل استان را از دیگر اقدامات معاونت سرمایه انسانی سپاه کردستان برشمرد.

معاون سرمایه انسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در قانون خدمات کشوری ایثارگران بندهایی همچون ارائه سهمیه دانشگاه برای رزمنده، فرزندان و همسر رزمندگان که دارای حداقل 6ماه سابقه باشند، معافیت و کسرخدمت، فوق‌العاده ایثارگری حداقل یک ماه، اولویت در استخدام با حداقل 6ماه سابقه ایثارگری، حفظ مزایایی پست سازمانی برای رزمندگان با حداقل 6ماه سابقه، حمایت حقوقی و قضایی و ... در نظر گرفته شده است.

زندیه بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا از طریق ستاد کل سپاه و دولت این خدمات به نحو شایسته در اختیار خانواده معظم شهداء، رزمندگان و ایثارگران قرار گیرد.


کد مطلب: 388057

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388057/ارائه-خدمات-خانواده-های-معظم-شهدا-ایثارگران-بسیجیان-اولویت-سرمایه-انسانی-بسیج-استان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com