کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرنگاران بازیگر مسؤولان نباشند

1 خرداد 1398 ساعت 15:20

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه امروزه رسانه‌های کشورمان در صف مقدم ترویج مبانی ارزشی و انقلابی جای دارند، گفت: خبرنگاران نباید بازیگر اهداف مسؤولان باشند.


به گزارش بلاغ،از شهرستان آمل، جابر عسکری امشب در نشست با اصحاب رسانه و خبر، اظهار کرد: عرصه خبر، رسانه و ارتباطات بسیار گسترده بوده و وظایف خطیری به همراه دارد.

وی افزود: آنچه که امروزه در دنیا مشاهده می‌کنیم واقعیت‌ها و اتفاقاتی است که رسانه‌ها آن را القا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه خبرنگار تصمیم‌ساز هستند و مدیریت افکار عمومی به دست آنها است، تصریح کرد: امروزه یک مسؤول قبل اینکه در موضوعی اظهارنظر داشته باشد حواسش به دستان خبرنگاران است.

این مسؤول با بیان اینکه استکبار در حال رصد اخبار و اتفاقات مختلف ایران اسلامی است و رویدادهای حوزه دین و اخلاق به همراه اتفاقات مناسبت‌های دینی، مذهبی و راهپیمایی‌ها را با نگاه حرفه‌ای می‌نگرد، یادآور شد: دشمنان از گذشته تاکنون به دنبال ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی به صورت ویژه با بودجه‌های کلان است.

عسگری با اعلام اینکه نقش رسانه‌ها در رصد اتفاقات سیاسی بسیار مهم و اساسی است، تأکید کرد: رسانه می‌تواند کارهایی را رقم بزند که خیلی‌ها از انجام آن ناتوان هستند.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم خبرنگاران جامعه در طراز انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی دست به قلم شوند، متذکر شد: اطلاع‌رسانی صادقانه و شفافانه مهمترین وطیفه خبرنگاران انقلابی است.

عسگری با اعلام اینکه نباید در رسانه بازیگر بوده و باید کارگردان خودمان باشیم، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش اثرگذار در رفتار و عمل مخاطبان دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم ترویج مبانی ارزشی و انقلابی قرار دارند، متذکر شد: باید جامعه به آگاهی درست برسد و این آگاهی افزایش مطلوب داشته باشد هرچند باید اصحاب رسانه در تمام مراحل زندگی و امور روزمره دارای معرفت و آگاهی ارزشی باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه ایران کشوری است که 40 سال با تمام سختی، مشکلات، کارشکنی و تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند و استکبار جهانی با مدرن‌ترین سلاح‌ها نتوانست جلوی آن طعم پیروزی را بچشد، خاطرنشان کرد: باید در نقاط عطف خود به شهدا، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران ارج نهیم زیرا عزت، اقتدار، امنیت، صلابت، شرف و آزادی جامعه کنونی را مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم.

این مسؤول گفت: امروزه در هر جایگاه و مقام وامدار بیش از 200 هزار شهید هستیم و در این مسیر باید آزادمرد زندگی کنیم بنابراین نباید بازیگر باشیم و افرادی ما را در راستای اهداف خاص خود حرکت دهند و قلم خود را برای آنها بچرخانیم.


کد مطلب: 388054

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/388054/خبرنگاران-بازیگر-مسؤولان-نباشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com