کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیاست وزارت تعاون استفاده از مدیران بومی و کارآمد است

31 ارديبهشت 1398 ساعت 10:50

مشاور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از نظر شخص وزير و از ديدگاه وزارت تعاون، كار ورفاه اجتماعي، مديران بايستي از ميان نيروهاي بومي، كارآمد، متعهد و از بدنه همان دستگاه انتخاب شوند.


به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، عبدالمالکی در آئین معرفی سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان و تکریم مدیرکل سابق، انتصاب «کیامرث برخورداری» به عنوان یکی از نیروهای متعهد و پرتلاش و اخلاق‌مدار و از بدنه اداره کل را تبریک گفته و به داشتن برنامه مدون و راهبردی از یک سو و تلاش و کوشش همه جانبه از سوی دیگر برای پیشبرد و دستیابی به اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: امید است با مدیریت جدید و با هماهنگی و همکاری کارکنان شاهد پیشرفت و موفقیت روزافزون این اداره کل باشیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت در واگذاری این مسؤولیت به وی، تکریم ارباب رجوع، استفاده از خرد جمعی و دانش، برنامه‌محوری و بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف وزارتخانه را از جمله برنامه‌ها و کارهای خود ذکر کرد.

کیامرث برخورداری، افزود: تلاش خواهیم کرد در راستای سیاست‌های کلان وزارت متبوع و با همکاری کارکنان اداره کل و تعامل با شرکای اجتماعی، استاندار، مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه شورای هماهنگی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، این اداره کل با توان مضاعف و تلاش مجدانه به خدمت‌رسانی به جامعه هدف اقدام کند.

در پایان مراسم، کارکنان اداره کل و مدیران دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی از محمدعلی سلیمی مدیرکل سابق با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر کردند.


کد مطلب: 387878

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387878/سیاست-وزارت-تعاون-استفاده-مدیران-بومی-کارآمد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com