تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۳۸۷۸۳۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نفوذی‌ها بدترین شرایط را در کشور دارند زیرا حقوق شان به ریال است اما باید برای خانواده‌هایشان که در خارج از کشور هستند پول به دلار ارسال کنند.
۰
plusresetminus
حقوق نفوذی‌ها به‌ ریال و هزینه خانواده‌شان به دلار است
به گزارش بلاغ، ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه زن و فرزندان برخی مسئولان در غرب زندگی می‌کنند و به همین جهت این افراد امروز مجبور هستند دلار ۱۲ هزار تومانی برای فرزندان خود بفرستند، گفت: امروز نفوذی‌ها بدترین شرایط را در کشور دارند زیرا خودشان حقوقشان به ریال است و از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند اما خانواده‌هایشان در خارج از کشور هستند و باید برای آنها به دلار پول بفرستند.
وی تصریح کرد: این افراد تلاش می‌کنند دل مسئولان را خالی کنند و تحت عنوان کارشناس و نظر کارشناسی، اطلاعات غلط به خورد مسئولان دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: طی سال‌های اخیر تجربه کرده‌ایم که آبشخور بسیاری از نظرات کارشناسی، آن طرف مرزها است. آن‌ها برای مصلحت مردم کاری نمی‌کنند و دلسوز جمهوری اسلامی نیستند، فقط دلشان می‌خواهد درآمد و رانتی داشته باشند تا دلار ارزان بخرند و برای خانواده‌هایشان که در کانادا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کنند بفرستند.
حسن بیگی با اشاره به اینکه مردم ایران بالغ بر ۸ میلیارد دلار در سال به این افراد کمک می‌کنند تا فرزندان و خانواده‌هایشان در غرب به راحتی زندگی کنند، اظهار داشت: این افراد حقوقشان را از جمهوری اسلامی می‌گیرند اما خانواده‌هایشان و خودشان بندگی آمریکایی‌ها را می‌کنند. این افراد در حال حاضر فعال شدند و تلاش دارند تا دل مردم را خالی کنند.
نماینده مردم دامغان با بیان اینکه ملت ایران ملتی قوی هستند و آمریکا را شکست خواهند داد، افزود: بعد از پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق ملت‌های منطقه به ایران نزدیک شدند و پیروزی بر تروریست‌ها را مدیون ملت ایران و رهبران ایران می‌دانند.
وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها توان مقابله با ایران را ندارند و در همه دنیا درگیر بوده و رو به افول و نابودی هستند، اقدامات و تصمیمات اخیر آمریکا شبیه حرکاتی است که گورباچف در آخر عمر شوروی انجام می‌داد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰