فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

ائمه اطهار شناسنامه شیعه هستند

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
کد مطلب : ۳۸۷۸۳۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه ائمه اطهار را شناسنامه شیعه معرفی کرد و گفت: ترفیع شیعه و زنده نگه داشتن شعائرمذهبی زحمت ارزنده و میراث یک عصر مشقت و مرارت انبیا و ائمه اطهار است.
۰
plusresetminus
ائمه اطهار شناسنامه شیعه هستند
به گزارش بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات سوادکوه اظهار کرد:اماکن مقدسه همواره از دیر باز کانون همبستگی و نزدیکی قلوب که محصولش به ثمر نشستن پیروزی و متعاقب آن ریشه دواندن اسلام ناب بود شناخته می‌شود.

وی ائمه اطهار را شناسنامه شیعه معرفی و خاطرنشان کرد: ترفیع شیعه و زنده نگه داشتن شعائرمذهبی زحمت ارزنده و میراث یک عصر مشقت و مرارت انبیا و ائمه اطهار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود: بی تردید خدمات بی شائبه  ائمه اطهار را نمی‌شود از اوراق تاریخ اسلام،  اذهان و قلوب مردم پاک و یا کم‌رنگ کرد، چرا که در ادوار مختلف در تاریخ دشمنان لحظه‌ایی نسبت به زدودن آثار دینی در جامعه بیکار نیستند و این راهبرد دشمن جهت ایجاد فاصله و دوری از ائمه اطهار با هر حربه است.

حسین‌نژاد با برشمردن توطئه‌های خصمانه دشمنان در هرعصر نسبت به اهل بیت (ع) گفت: دشمنان قسم خورده اهل بیت در طول تاریخ متناسب با هر برهه و عصری توطئه‌هایی را بر علیه ائمه اطهار چه در زمان حیات و چه در زمان شهادت آنان در جهت خنثی‌سازی اهداف اسلام به نیت متفرق ساختن شیعیان طرح‌ریزی کردند اما همه آنان به برکت بصیرت و صبوری ائمه اطهار نقش برآب شد.

وی با اشاره به جایگاه فعلی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب توسط امام‌ خامنه‌ای ادامه داد: جایگاه امروز انقلاب اسلامی و رهایی ما از یوغ طاغوت به برکت جهاد و گذشت همه جانبه انبیا، ائمه‌اطهار و امامان مظلوم ما بود، حال سوال اساسی اینجاست وظیفه ما در قبال زحمات دیروز ائمه و امامان والامقام مان چیست و در کجا باید دیده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه افزود: یکی از آن وظایف اقامه و قیام به ساخت اماکن مقدسه وبازسازی عتبات عالیات است که باید هم مدیران، مسئولان و همه مردم مشارکت بی بدیل داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲