کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تسهیلات مسکن روستایی گرگان 40 میلیون تومان افزایش یافت

30 ارديبهشت 1398 ساعت 15:00

مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان از افزایش تسهیلات مسکن روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلات مسکن روستایی به 40 میلیون تومان افزایش یافت که این تسهیلات توسط بانک مرکزی ابلاغ می‌شود.


به گزارش بلاغ، داوود خسروی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت دولت سطح تسهیلات مسکن روستایی به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کرد که به زودی توسط بانک مرکزی ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: واحدهای مسکونی روستایی که به صورت غیرفنی و غیراصولی ساخته شدند و یا به صورت فرسوده هستند می‌توانند هرچه سریع‌تر به بنیادمسکن شهرستان مراجعه کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه وام‌های بلاعوض برای واحدهای مسکونی روستایی فرسوده در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: در برخی از روستاهای ییلاقی شهرستان گرگان از جمله روستای «شاهکوه» تعدادی واحدهای مسکونی قدیمی وجود دارد که بنیادمسکن اقدام به مرمت و ساخت این مسکن‌ها در راستای بافت باارزش می‌کند. 

خسروی خاطرنشان کرد: ساختمان‌هایی که به هیچ‌عنوان قابل تعمیر نیستند به آن واحدهای وام‌های بلاعوض و تسهیلات مسکن روستایی تعلق خواهد گرفت تا بتوانند این واحدها را با همان معماری و به سبک قدیم بازسازی کنند.


کد مطلب: 387785

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387785/تسهیلات-مسکن-روستایی-گرگان-40-میلیون-تومان-افزایش-یافت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com