تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۳۸۷۶۸۶
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: فرهنگ رسیدگی به مشکلات مردم باید در بین همه مسؤولین استانی نهادینه شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، نازنین شیبانی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز سامد استان هرمزگان که با همراهی جمعی از مدیران ستادی استانداری انجام شد، اظهار داشت: فرهنگ رسیدگی به مشکلات مردم باید برای همه مسؤولین استانی نهادینه شود.

وی، افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی، تقویت، تثبیت و اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم از طریق ارتقاء کیفیت پاسخگویی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را مهم‌ترین اهداف سامانه سامد در استان دانست که باید مدیران به این مهم توجه خاص داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در ادامه، افزایش فرهنگ و روحیه مردم‌مداری در مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، افزایش سرعت در رسیدگی به مشکلات مردم را از دیگر اهداف سامانه سامد در استان برشمرد.

شیبانی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، ابراز داشت: بستر ارتباطی که از طریق شماره تلفن ۱۱۱، برای پاسخگویی به درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادات مردمی به دستگاه‌های اجرایی به نهاد ریاست جمهوری اعلام می‌شود می‌تواند کمک شایانی به بررسی مشکلات مردم در سراسر استان باشد.

وی گفت: درج اطلاعات توسط اپراتورها در سیستم، کاهش مراجعات حضوری به ادارات و سرعت بخشیدن به امور را به دنبال دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما