کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگ رسیدگی به مشکلات مردم در بین مسؤولان نهادینه شود

29 ارديبهشت 1398 ساعت 21:00

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: فرهنگ رسیدگی به مشکلات مردم باید در بین همه مسؤولین استانی نهادینه شود.


به گزارش بلاغ، نازنین شیبانی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز سامد استان هرمزگان که با همراهی جمعی از مدیران ستادی استانداری انجام شد، اظهار داشت: فرهنگ رسیدگی به مشکلات مردم باید برای همه مسؤولین استانی نهادینه شود.

وی، افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی، تقویت، تثبیت و اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم از طریق ارتقاء کیفیت پاسخگویی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را مهم‌ترین اهداف سامانه سامد در استان دانست که باید مدیران به این مهم توجه خاص داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در ادامه، افزایش فرهنگ و روحیه مردم‌مداری در مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، افزایش سرعت در رسیدگی به مشکلات مردم را از دیگر اهداف سامانه سامد در استان برشمرد.

شیبانی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، ابراز داشت: بستر ارتباطی که از طریق شماره تلفن ۱۱۱، برای پاسخگویی به درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادات مردمی به دستگاه‌های اجرایی به نهاد ریاست جمهوری اعلام می‌شود می‌تواند کمک شایانی به بررسی مشکلات مردم در سراسر استان باشد.

وی گفت: درج اطلاعات توسط اپراتورها در سیستم، کاهش مراجعات حضوری به ادارات و سرعت بخشیدن به امور را به دنبال دارد.


کد مطلب: 387686

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387686/فرهنگ-رسیدگی-مشکلات-مردم-بین-مسؤولان-نهادینه-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com