کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه مطرح کرد

نقش اثر‌گذار خیرین قرآنی در اعتلای فعالیت‌های دینی

28 ارديبهشت 1398 ساعت 22:14

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: خیرین قرآنی شهرستان سوادکوه با کمک به فعالیت‌های قرآنی می‌توانند نقش اثر‌گذاری را در اعتلای فعالیت‌های دینی و قرآنی داشته باشند.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر در مجمع خیرین قرآنی سوادکوه به اهمیت آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: خداوند درجه و میزانی برای روزه قرار نداد و پاداش آن را از طرف خود توصیف کرد.

وی با بیان اینکه شب‌های قدر، اوج ماه مبارک رمضان است که در آن اوج، قرآن نازل شد، افزود: قرآن کلید حل مشکلات است و اگر همه بلا‌های جهان به فرد هجوم آورد، قرآن کلید حل مشکلات محسوب می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، خاطرنشان کرد: خیرین قرآنی شهرستان سوادکوه با کمک به فعالیت‌های قرآنی می‌توانند نقش اثر‌گذاری را در اعتلای فعالیت‌های دینی و قرآنی داشته باشند.

در این جلسه 11 عضو اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و بازرسان اعضای هیأت مدیره خیرین قرآنی شهرستان سوادکوه که توسط 19 عضو مجمع خیرین قرآنی شهرستان انتخاب شده بودند از بین خود، مدیر‌عامل، رئیس هیأت مدیره و مسؤول مالی را انتخاب کردند که اصغر گرزین‌تبار به عنوان مدیر عامل، هرمز علی‌نژاد به عنوان رئیس هیأت مدیره و منوچهر قبادیان را به عنوان مسئول مالی هیأت مدیره خیرین قرآنی سوادکوه انتخاب کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 387564

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387564/نقش-اثر-گذار-خیرین-قرآنی-اعتلای-فعالیت-های-دینی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com