کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل صنايع چوب و كاغذ مازندران:

مشكل تامین چوب و تعرفه‌های گمركی واردات باید رفع شود

28 ارديبهشت 1398 ساعت 10:54

مدير عامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران گفت: مشكلات تامین چوب به ویژه برداشت درختان شكسسته و افتاده و تعرفه های گمركی واردات چوب برای رفع موانع تولید باید حل شود.


به گزارش بلاغ، علی حسین پور در بازدید عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شركت طرح و توسعه آینده پویا از شركت صنایع چوب و كاغذ مازندران با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام رونق تولید ابراز امیدواری كرد مشكلات و موانع پیش روی تولید در شركت صنایع چوب و كاغذ مازندران مرتفع گردد.

وی با اشاره به مشكلات تامین چوب بخصوص مشكلات برداشت درختان شكسسته و افتاده و تعرفه های گمركی واردات چوب افزود در صورتی كه مشكلات تامین چوب این شركت مرتفع گردد توانایی تامین بیش ار 10 درصد كاغذ مورد نیاز كشور را داریم.

مدير عامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران ضمن تمجيد از فرمايشات مقام معظم رهبري در نامگذاري امسال مبني بر رونق توليد افزود : بايد با كار تيمي ، اتحاد و همدلي و مسئوليت پذيري در راستاي پيشرفت و گسترش شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران تلاش نمود .

وی رونق توليد را بعنوان يكي از نشانه هاي رشد اقتصادي با اهميت دانست و افزود : توليد همواره نقش مهمي در تقويت اقتصاد كشور ايفا نموده و انتخاب هوشمندانه رونق توليد بعنوان شعار امسال از سوي رهبر معظم انقلاب نشان از ضرورت عزم ملي و همه جانبه براي حمايت از صنايع توليدي دارد .

مديرعامل چوب و كاغذ مازندران تداوم تولید و توجه به نیاز های داخلی را بسیار با اهمیت خواند و افزود میبایست از تمام امکانات برای حفظ و بقای این مجموعه صنعتی بهره برد .

در ادامه این نشست یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تولید و صنعت و استفاده از نیروهای متخصص و كارآزموده تاكید كرد: سرمایه اصلی شركت صنایع چوب و كاغذ مازندران نیروهای كار متخصص و آزموده ای است كه این شركت با كمك آن ها در شرایط جنگ اقتصادی سرپا مانده است.

وی افزود: در شرایط موجود وظیفه اصلی ما حفظ اشتغال در كنار تولید مشاغل جدید است.

یوسف نژاد ضمن تاكید بر عزم مسئولین محلی در حمایت از این شركت ابراز امیدواری كرد شاهد پیشرفت و شكوفایی این مجموعه باشیم.

در بخش دیگری از این جلسه بقایی مدیر عامل شركت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ضمن اشاره به تاكید چند ساله مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد مقاومتی ، تولید و حمایت از كالای داخلی افزود: در حمایت از تولید داخلی همه باید تلاش كنند و از عزم جدی و هدف گذاری مجموعه تحت مسئولیت خود بر حركت در جهت رفع دغدغه های رهبری در این خصوص خبر داد.

وی با اشاره به شركت صنایع چوب و كاغذ مازندران به عنوان یكی از مهمترین اولویت های كاری مجموعه آینده پویا ابراز امیدواری كرد با كمك و حمایت مسئولین و كاركنان این مجموعه ، چوب و كاغذ مازندران به افتخار و الگوی صنعت كشور بدل شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 387505

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387505/مشكل-تامین-چوب-تعرفه-های-گمركی-واردات-باید-رفع-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com