تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۸۷۴۴۷
کمیته امداد امام خمینی همه ساله در ماه مبارک رمضان، جشن‌های مختلفی را با عناوین مختلف برای گلریزان و کمک به ایتام و مددجویان این نهاد در دستور کار دارد که در اقدامی نو در رمضان امسال، کمیته امداد مازندران، جشن‌های «لذت لبخند» را پایه‌گذاری و تلاش دارد تا این لبخندها را ماندگار کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،از شهرستان نکا، کمیته امداد امام خمینی در بخش‌های حمایتی و اجتماعی، با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، افزایش مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مختلفی را در طول سال در دست اقدام دارد و این برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان با سمت و سوی خاصی برگزار می‌شود.

توجه به نیازمندان و اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان، ماه دستگیری از نیازمندان با الگوبرداری از سنت و سیره مولای متقیان امام علی(ع) رنگ و بوی دیگری برای اهالی کمیته امداد امام خمینی، خیران و البته کودکان زیرپوشش و خانواده‌های آنان دارد.

طرح جشن‌های «لذت لبخند» جشنی با هدف کمک به ایتام و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی است که به جزء شب‌های با فضیلت قدر در شهرهای مختلف مازندران با همکاری و همراهی فرمانداران، شهرداران، اعضای شوراهای شهرهای استان، مراکز نیکوکاری و خیران در کنار کمیته امداد برگزار می‌شود و این جشن در نکا هم با شور و حال وصف‌ناپذیری برگزار شد.

 

کمک 400 میلیون تومانی خیران نکا در جشن " لذت لبخند "

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا از کمک 400 میلیون تومانی خیران نکا در جشن " لذت لبخند "خبر داد و گفت: در این ماه علاوه بر برگزاری این جشن، ثبت نام از نیکوکاران در طرح‌های اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه، طرح محسنین و ... در دستور کار قرار دارد.

حسین بریمانیورندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای تمرین انفاق و بخشش است؛ اظهار کرد: رمضان فرصتی مهم برای یاری رساندن است و باید از این فرصت استفاده شود.

وی از خیران و نیکوکاران شهرستان که حضوری فعال و موثر در این اقدام خداپسندانه و انسانی داشتند و به یاری دردمندان شتافتند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: جشن رمضان " لذت لبخند " فرصتی مهم برای همدلی و مساعدت نیکوکاران با نیازمندان است که خوشبختانه شاهد حضور فعال نیکوکاران در این شهرستان بودیم.

 

صاحب خانه شدن 200 یتیم در مازندران

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای موفق جشن‌های «لذت لبخند» گفت: تلاش برای شکفتن گلی از لبخند بر لبان ایتام و مددجویان ما از تلاش‌های مهم ماست که در طول سال در دست انجام است و در ماه مبارک رمضان با قوت بیشتری دنبال می‌شود.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مازندران اظهار کرد: استقبال خوبی از این جشن انجام شده است و خیران در جشن«لذت لبخند» دابودشت آمل  800 میلیون تومان و در نکا 400 میلیون تومان گلریزان کردند و در شهرهای مختلف هم این جشن‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به ساخت 200 مسکن برای ایتام مازندران، افزود: ساخت این مسکن تا پایان سال انجام و به همت خیران و بهره‌مندی از منابع کمیته امداد، این ایتام فاقد مسکن، صاحب خانه می‌شوند.

وی گفت: مردم خیرخواه استان مازندران برای شرکت در پویش ساخت مسکن ایتام از طریق #0029*741* و وارد کردن کد شناسه مختص پویش 33363 می‌توانند کمک‌های خود را به امداد پرداخت کنند.

به گزارش فارس، کمیته امداد امام خمینی در تمام طول سال تلاش دارد تا برای حمایت از نیازمندان و به منظور فقرزدایی در جامعه تلاش کند و در ماه مبارک رمضان امسال کمیته امداد امام خمینی مازندران با برگزاری جشن‌های گلریزان " لذت لبخند" تلاش دارد تا با یاری نیکوکاران گره‌ایی از زندگی افراد  مددجوی کمیته امداد امام خمینی بگشاید و در این راستا نیازمندان ورود و همراهی همه من و شمایی است تا با انجام خیر کثیر، گامی به سوی آرامش برداریم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴