کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد امام جمعه نکا از قبح‌شکنی لیبرال‌ها از سازش با آمریکا

خط تفکر انقلابی طوفان و معجزه می‌کند/ نابودی داشته‌های ملت توسط خط سازش با آمریکا

27 ارديبهشت 1398 ساعت 16:02

امام جمعه نکا با انتقاد شدید نسبت به تلاش لیبرال‌ها برای عادی‌سازی کنار آمدن با آمریکا در کشور، گفت: دشمنان می‌خواهند ایران از خط و مشی انقلابی داغ تبدیل به یک کشور عادی و رام شود درصورتی که حیات و قوت ما در خط ناسازگاری با آمریکا و استکبار جهانی است.


به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگزاران نظام، اظهار کرد: تمام هیاهوهای اخیر درمورد تحرکات نظامی آمریکا در منطقه یک جنگ روانی است.

وی افزود: آمریکا بسیار ضعیف‌تر از آن است که اقدام نظامی علیه کشور ما صورت دهد و این‌ حرف‌ها و اقدامات برای ایجاد ارعاب و ترس است.

امام جمعه نکا یکی از سیاست‌های علمی و رانشناختی دشمنان را عرفی‌سازی نامتعارف‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: نادرستی‌ها را یواش یواش برجسته می‌کنند که یک نمونه آن همین وضعیت بدحجابی در کوچه و خیابان‌ها است درصورتی که اگر یکی از این‌ها را 15 سال قبل در کوچه و خیابان‌ها می‌دیدیم بسیار حساس بودیم.

این مسئول اضافه کرد: به آرامی قبح‌شکنی شده و در برخی از مدارس رقص، ساز و آواز را دارند عرف می‌کنند، متأسفانه در بعضی از مدارس دخترانه ابتدایی به صورت علنی و رسمی دارند روزه‌خواری می‌کنند به شکلی که در این ایام ماه رمضان بوفه باز است و از آن خریداری می‌شود و غذا می‎خورند، مسئله ناهنجاری‌ها کم کم دارند عرفی‌سازی می‌شوند.

وی به افطاری سفارت انگلیس اشاره کرد و گفت: این که عده‌ای بروند در سفارت انگلیس و در سفره افطار سراسر حرام این سفارت روزه خود را افطار کنند این چه ننگ بزرگی است که حساسیت آن از بین رفته است درحالی که ما با بهترین و حلال‌ترین لقمه‌ها افطار می‌کنیم.

* قوت ما در خط ناسازگاری با آمریکا و استکبار جهانی است

محمدی لائینی تصریح کرد: امروز در نظام جمهوری اسلامی عده‌ای از مسئولان ما در سفره افطار سفارت انگلیس شرکت کنند این ننگ بسیار بزرگی است و حساسیت چندانی برای آن وجود ندرد.

وی افزود: یک موضوع دیگر که حساسیت آن از بین رفته بحث مذاکره با آمریکا است درحالی که اگر 20 یا 30 سال قبل این موضوع مطرح می‌شد حسایت بالایی وجود داشت اما امروز اگر مذاکره نشود عده‌ای ممکن است ناراحت شوند.

خطیب جمعه نکا اذعان کرد: دشمنان می‌خواهند ایران از خط و مشی انقلابی داغ تبدیل به یک کشور عادی و رام شود درصورتی که حیات و قوت ما در خط ناسازگاری با آمریکا و استکبار جهانی است.

این مسئول اضافه کرد: این خط و فکر، طوفان و معجزه می‌کند بلکه خط سازش و مذاکره با آمریکا ملت و مملکت ما را عقب می‌اندازد که صنعت هسته‌ای را گرفته و دنبال آن هستند که خیلی موارد دیگر را هم بگیرند.

وی با اشاره به فعالیت شیخ زکزاکی در نیجریه براساس تفکرات انقلاب اسلامی، گفت: این فرد توانست با تفکر انقلاب و امام راحل بیش از 15 میلیون نفر ار در کشور نیجریه شیعه کرده و پایگاه مهمی در قلب آفریقا برای انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.

* تبدیل کنار آمدن با آمریکا به یک ذائقه عمومی توسط لیبرال‌ها

محمدی لائینی تأکید کرد: خط سازش با آمریکا تمام داشته‌های ما که به برکت خط سازش‌ناپذیری و انقلابی بود را نابود می‌کند و ما باید این خط اصیل انقلابی را حفظ کرده و نگذاریم سازش و مذاکره با آمریکا عرفی شود.

وی افزود: لیبرال‌ها که نه جرأت و نه عرضه مدیریت دارند ساز مذاکره و کنار آمدن با آمریکا را دارند عرف و تبدیل به متعارف می‌کنند تا کم کم ذائقه ملت ما عوض شود.

امام جمعه نکا بیان کرد: خط اصیل انقلابی، اسلام ناب و خط اصیل امام راحل به برکت درایت و مدیریت رهبری تداوم یافته و باوجود اینکه دشمنان چیز دیگری می‌خواهند این خط بالنده و پویا است.

* مدیریت مصرف، عامل مهم شکوفایی و رشد اقتصاد

محمدی لائینی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو به میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه رمضان پرداخت و اظهار کرد: آن حضرت اسوه کرامت، عبادت، حلم، بردباری و در همه زمینه‌ها اسوه بودند و در راه خدا از خود گذشت‌ نشان دادند.

وی افزود: امام حسن(ع) برای خدا ریسک صلح کردن را به جان خرید چراکه در آن روز باید برای حفظ اسلام و مسلمین این صلح انجام می‌شد و هر امام دیگری به جای ایشان بود باید این صلح صورت می‌گرفت اما در این زمینه ناملایمات، زخم زبان‌ها و توهین‌های عده‌ای حتی از دوستان که توجه کافی نداشتند را شاهد بوده است.

امام جمعه نکا با بیان اینکه باید یاد بگیریم در راه خدا و ارزش‌ها از جان، جوانان، مال و آبروی خود بگذریم، خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) از آبروی خود برای خدا مانند برادر بزگروارش که جان خود را برای خدا قربانی کرد، گذشت بنابراین بدید آنچه وظیفه است را انجام دهیم.

این مسئول به روز ملی جمعیت در هفته پیش رو اشاره و اضافه کرد: یکی از پاشنه آشیل‌های ما می‌تواند همین جمعیت باشد که اگر توجه و برنامه‌ریزی کافی و درست نداشته باشیم می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

وی با بیان اهمیت بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، گفت: اقتصاد اگر می‌خواهد شکوفا شده و رشد پیدا کند بخش مهمی از آن مدیریت مصرف و با الگوی صحیح مصرف است که اگر مصرف بهینه نبوده و مدیریت نشود تمام تولیدات داخلی هم کافی نبوده و بلکه واردات از خارج نیز جوابگو نخواهد بود.

محمدی لائینی تصریح کرد: به خصوص در زمینه حامل‌های انرژی باید مصرف را مدیریت کرد که ایران چند برابر معدل جهانی مصرف انرژی دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 387433

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387433/خط-تفکر-انقلابی-طوفان-معجزه-می-کند-نابودی-داشته-های-ملت-توسط-سازش-آمریکا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com