کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

بسیج خط مقدم دفاع از انقلاب و ولایت است

26 ارديبهشت 1398 ساعت 15:04

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار گفت: بسیج در طول این چهل سال ثابت کرد در دفاع از انقلاب و ولایت پیش قدم بود و به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه های سیاسی علیه انقلاب اسلامی درخشید.


به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در جمع بسیجیان شهرستان جویبار با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه قرآن است اظهار کرد: رمضان از بهترین ماه‌های سال است و خداوند امتیازات فراوانی برای آن قائل شده است که در هیچ یک از ماه‌های دیگر به چشم نمی‌خورد.

وی بیان کرد: بسیج در طول این چهل سال ثابت کرد در دفاع از انقلاب و ولایت پیش قدم بود و به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه های سیاسی علیه انقلاب اسلامی درخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار افزود: در برابر حوادث و بزنگاه های مختلف به داد انقلاب رسید و همواره به گوش فرمان امامین انقلاب اسلامی بودند.

این مسئول تأکید کرد: بسیج در سنگری در حال خدمت است که نوعی عبادت محسوب می‌شود و باید دراین راه دائم الوضو باشد.

بابایی با بیان اینکه دشمنان کینه بسیج را در سینه دارند ادامه داد: هر زمانی که دشمنان در سیاستی یا رویدادی شکست می‌خورند؛ همیشه اولین کسی که مورد انتقاد قرار می‌دهند بسیج و بسیجیان هستند.

وی گفت: بسیج توانسته دکترین دفاع موزاییکی را به خوبی اجرایی کند در دفاع موزاییکی نیروی انسانی در وهله اول و تجهیزات در وهله دوم حائز اهمیت بوده و هر استان و منطقه می‌تواند نیرو و امکانات لازم را برای دفاع فوری داشته باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 387253

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387253/بسیج-خط-مقدم-دفاع-انقلاب-ولایت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com